No announcement yet.

FC Chelsea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• da,da sećam se baš rasprave na tu temu, to su bile teorije i teorije o tome kako je dovodjenje Maikona pametan potez pa su se kačile neke slike sa statističkim podacima na temu njegovih paritja, fora kao daje bolje rezultate kad igra svaku drugu utakmicu il tako nešto

Za Azpilkuetu niko živ nije ni čuo, s tim u vezi čuvena izjava nekog novinara dal iz Španije(možda Fra) da će pojesti pacova ako Azpi ikada debitiuje za repku

http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...pilicueta.html

ipak je neki Francuz
    "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Ne secam se da sam ovo video.

Comment

• Because of physical problems, it unfortunately is not possible for me to join @PSV again. I had a really good time in Eindhoven and winning the Dutch championship felt absolutely amazing. I want to thank all supporters,
        marcovanginkel

Prodaće ga verovatno uz neki procenat od sledeće prodaje, ubijaju ga povrede
        "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• http://www.chelseafc.com/videos/chelseatvlive.html

ovde može da se isprati, ne traži se registracija danas

Comment

• sigpic
            "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
            AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Da pozdravim samo "novog" člana posade Čelzija, ja sam na forumu godinu dana prvi put vidim Ljubu da posta kod nas

Comment

• Ljubav prema Oskaru ga je privukla plavoj boji.

Comment

• A propustili smo da čestitamo Obi Van Mikelu pobedu nad Japanom, crna braća jedva se ukrcala na avion, zapalili za Bra i pravo sa piste na stadion, znači bukvalno posle 4-5 sati i pobedili Japan dal 5:4 ahahahahah

Comment

• Bracika ce osvojiti OI. Rodjeni pobednik.

Comment

• Inače Gospodar otvorio nalog na tviteru

Comment

• Tamo izdominira i po automatizmu dobije novi ugovor. Genije
                            sigpic

Comment

• Promenio ime pa se kurci.

Comment

• Uzidaće ga na kraju u novi stadion

Comment

Working...
                                X