No announcement yet.

FC Chelsea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa to. Zagriz'o Murinjo dobro za njega zato verujem da ce uskoro potpisati.

Cek bre, mi sutra sabaile djuskamo prvu tekmu, a? Ce Viktor Mozes da dominira..

Comment

• u 2:05 je utakmica,ima prenos na areni 1

mozes
      "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Nemam Arenu ali mora da se isprati prva tekmara i magija Viktora fakin Mozesa!

Comment

• Ma ja sam već spremio pivce nego ne znam samo kako ću da izdržim do 2 da ga ne otvorim a posle i da se ne uspavam tokom utakmice

što se mene tiče,voleo bih da vidim Loftus-čika,Traorea,Mozesa naravno(to se ne dovodi u pitanje),Begovića,Solankea
          sad vidim da je Murinjo poveo ozbiljnu ekipu,nije mi samo jasno zašto nije poveo Kolketa koji je baš izdominirao na u21 nivou
          Čalobah ponovo sa prvim timom,ajd neka ga

nastavlja se sa "provokacijama"

izjava Kejhila:

“I saw he was very comfortable on the ball from the first time I saw him with England,” said Cahill, who started alongside Stones in wins over Norway and Switzerland last September.

“He was still a young player learning, you could see that. At the time you weren’t sure what position he was going to play in, right-back, centre-back and even in training he sometimes played in holding midfield. I am sure in the next few years he will fill out, learn a lot and potentially he can be a fantastic player.

“The Everton lads speak very highly of him, Phil Jagielka and Leighton Baines in particular, and he is a fantastic lad as well. If you look at his attributes, he has a lot to offer.

“When you talk about being able to handle something like that, you look at their personality. From what I have seen when I have been away with him for England, he is a genuinely nice guy, a down-to-earth lad. There is nothing ‘big-time’ about him. So for me, I’m sure he will be able to cope with the fee.

“Plus, with the right support around him, like from the more experienced players in the squad and his family, I’m sure he’ll be fine.

“Are Chelsea a hard club to turn down? Yes of course. In terms of ambition, if you’re a young player in the game, have played in the Premier League like he did a lot last year, and a big club come calling, it’s very difficult to turn down because you want to achieve the most you can in the short period you have in your career as a professional footballer.

“When a top club comes calling, who you know will be firing on all fronts with competitions and medals, that’s ultimately what you want to be playing for. It’s hard to turn down of course.

“He will look at the club, look at the players, and look at being involved in a squad like ours. When Chelsea came calling for me, it was an opportunity, it was a chance and looking from the outset you may not be sure how it’s going to go. But it’s one you can’t turn down; you have to grab it with both hands. Then you have to work as hard as you can to make it work.”
          “Potentially he can be a top player, not just for us but also for England,” Cahill said. “I think England will benefit too because he will get more experience playing in the Premier League and also the Champions League. I’m sure he will become a bigger and better player for that.”

ovo se odnosi na novo pojačanje u napadu
          inače veliki uticaj na ovaj transfer imali su Teri i Kejhil sa kojima se Murinjo savetovao

“I just remember he was non-stop,” Cahill said. “He was always pulling you left to right, coming short and running in behind. Even when he wasn’t getting a lot of the ball, off the ball I was having to do a lot of running, chasing him and he was moving me around every two minutes. He made that game tough and there was a lot of movement people didn’t see because the ball was elsewhere. I had to always be on my toes.”
          Last edited by saburo sakai; 22-07-15, 12:23.
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Imam oko 10-15 litri piva u frizideru. Fully-armed

I ja sam ocekivao Kolketa. Imao par finih poteza u onoj prijateljskoj protiv Tajlanda.

Comment

• 10-15 l piva

slab sam ja onda al imam opravdanje pošto sam više rakijaš,slabo pijem pivo

At this moment we have Nemanja Matic, Ramires, Cesc Fàbregas, [John Obi] Mikel, Ruben Loftus-Cheek and Oscar. Six midfield players. I have no space for midfield players. So if somebody talks about midfield players, it’s not true.

But there is always a risk that somebody comes for one of our players, or one of our players shows an interest in leaving and we must be ready to answer.
              iskreno,brine me ova izjava Murinja,ponadao sam se da će Mikel napustiti klub i kukam već neko vreme za tim boljim holderom,problem je sad taj što ne znam kako ovo da protumačim jer se pred kraj prošle sezone pisalo dosta o tome kako će Loftus-Čik dobiti priliku i to bi za mene bilo san snova,medjutim sve se plašim da će i dalje biti na marginama iako je sad evidentno da je fizički spreman i da sa njim dalje raditi

debelo nam se isplatilo što se rizikovalo sa Zumom tako da sam u tom pravcu prezadovoljan a bogami i debelo iznenadjen(pozitivno) takvim raspletom dogadjaja,jer se nije krenulo po neku iskušnjaru a tek mi je srce zaigralo kad je izdominirao u najtežim utakmicama i to baš protiv Sitija,Liverpula i baš zato mi nisu jasna neka pisanja pojedinih navijača Čelzija koji bi ga sad poslali na pozajmicu ako se Stones dovede
              iskreno,zadivljen sam kako je pojedine situacije reševao kao da broji 30 a ne 19 godina,jest da tu ima dosta mesta za napredak al ovo sad je fantastično a kud ćeš bolje da se razvijaš no pored Terija jer sa njim baš treba da se poradi na tom pozicioniranju

Comment

• Ja sam sve, samo ne mogu taj pelinkovac nikako. Mislim mogu ali ne vredi.. Poceo mi godisnji juce pa se opremio posteno..

Pazi to sto Murinjo prica voleo bi on da svi ostanu bla, bla.. ja se ne obazirem na to, lako se to promeni za jedan dan sve. Jeeste, fora kao nece da kupuje igrace na krilnim pozicijama kao sve je sjajno super kul..idemo Mozes :S Ma daaa

Moje misljenje je da ako Stons dodje da ce ostati u klubu. Imao bi solidan broj tekmi verovatno kao RB, debitovao bi u LS sigurno. Nema sanse da pljunemo toliki kes i da ode na pozajmicu. Nema mi to smisla puno.

Comment

• Ma Stones ako dodje,on je tu pa je tu,mislio sam na mišljenje nekolicine navijača Čelzija koji bi Zumu poslali na pozajmicu.

Što se Murinja tiče ,slažem se sigurno al ovde mi se čini da ne pušta buve,izgleda da se niko neće dovoditi sve dok se neko ne proda,dakle nema tog krila osim ako ne uvalimo nekom Mozesa,Kvadrada ,vamo Mikela. Normalno neće se čekati poslednji čaš,da je Sterling bio dostupan za 36-40m funti krenulo bi se po njega i prodali bi nekog.

Od Pogbe se definitivno odustalo što zbog novca koji je trebao da se izdvoji za sam transfer što zbog njegove plate,tako da smo tu definitivno ispali iz trke mada za to me i onako zab...jer sam uvek bio za to da se pruži prilika Loftus-Čiku pa šta bude.

Comment

• Gle stvarno, lose sam procitao, ubi ova toplota.

Ne bih ja slao Zumaru na pozajmicu, prodas lepo Mikela i otvoris mesto Rubenu, a i ako zatreba Zuma moze da pokrije isto. Realno obojica su bolji od Mikela. Zuma mora biti u timu kako god okrenes. Nama treba igrac kao Fabregas, to je ono sto moramo da uradimo sto pre. Matic, RLC, Rami, Mikel, pa i Zuma previse igraca, a nidje kreativnosti.

Najjace da cu morati da gledam Mozesa ove sezone, nema sanse. Necu tako da se igram..

Comment

• hahah al i dalje se smejem za onaj štek 10-15 litra piva

Comment

• 10-15l piva za Avrama je jedno poluvreme u nekada najboljim danima! Sada ako krene oko 10 do 2, do 4 nema nista
                        Originally posted by Vladan
                        SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                        :vinjaksmajli:

Comment

• Ispadoh alkoholicar neki ovde

Comment

• Originally posted by Avramovic View Post
                            Ispadoh alkoholicar neki ovde
                            khm khm
                            Originally posted by Vladan
                            SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                            :vinjaksmajli:

Comment

• Team to play New York Red Bulls: Courtois; Ivanovic (c), Zouma, Cahill, Azpilicueta; Fabregas, Mikel; Moses, Oscar, Traore; Remy.

Chelsea subs: Begovic, Terry, Aina, Clarke-Salter, Chalobah, Matic, Loftus-Cheek, Hazard, Diego Costa, Solanke.
                              Idemo, idemo Mozesu pokidaj! <3

Comment

• Kakav Mozes idemo Traore batice

Comment

Working...
                                X