Arsenal London

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.arsenal.com/news/news-arc...arsenal-player

Svi mecevi ce biti postavljeni na Playeru odmah nakon njihovog zavrsetka.
    "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• Iz Brazila stizu vesti da smo ponudili 22m funti za Bernarda.

Dakle, ti si portir!

Comment

• Originally posted by Wilshere_10 View Post
        Iz Brazila stizu vesti da smo ponudili 22m funti za Bernarda.
        Sta igra taj i jel cemu?
        Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

• Koji ce nam racku krilo, kada su nam neophodni cf i dmf...

Comment

• Daj Bernarda macku da se sprda sa kako ih Brajkulica zove netalentovanim pegavcima.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by soe View Post
              Sta igra taj i jel cemu?
              Imas sve u temi LFC-a, igra najcesce krilo, mada moze da cepa i AMC. Zlo od igraca, slicno gradjen kao Arshavin, samo brzi.

Dakle, ti si portir!

Comment

• Plus kad se odjebe Gervinho, dobijes verziju Gervinha koja zna driblat, zna brzo trcat, zna dobar pas dat, centrirat i ono najvaznije ZNA JEBENI GO DA POGODI
                sigpic
                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Ako Gervinho ode(a nadam se da hoce) moguce da ce Wenger dovesti novo krilo ili se osloniti na Chamberlaina i Rya. Ko zna sta Wenger ima u planu. Ne bih se bunio za Bernarda.
                  Originally posted by maliajnstajn
                  Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Plus taj lici na ljudsko bice, to sam zabravio dodati
                    sigpic

Comment

• Arsenal announced a pre-tax profit of £17.8 million
                      ($26.8 million, 20.3 million euros) in their half-yearly financial results on Monday.
                      Opala

Znaci 70 miliona plus 15 ovih, 85 miliona funti. Dodajte jos na to novac od prodaje igraca, doce to do 100 miliona
                      sigpic

Comment

• Kakav docek,vjerujem da je Arsenal danas jedan od najpopularnijih svijetskih klubova bez obzira sto dugo nije nista osvojio.
                        Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

• Pfff, i posle LFC krade igrace...

Iskreno, treba vam levo krilo, u zavisnosti ko ce igrati AMC, Cazorla, ili mozda Jack. Ali kapiram da ce Cazorla, sto bi znacilo Bernard na svoju primarnu poziciju. Nema sta da se doda, mali je zver.
                          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                          -Jürgen Klopp

Comment

• http://www.telegraph.co.uk/sport/foo...act-talks.html

Arsène Wenger has stressed the importance of the Club sticking to its core principles despite its improved financial position.

The Arsenal manager has been linked with big-money moves for a number of players since the start of the summer transfer window.

While the Frenchman is pleased to have more leeway in the transfer market, he says it is important not to forget the basic values of the Club.
                            "We have better financial resources than the years before and we have created that ourselves. That is massively important to us,” Wenger told journalists in Jakarta on the first leg of the Asia Tour 2013.
                            "We will see what we can do until the end of the transfer period and certainly before the new season starts. That's what we are working on at the moment.
                            "The fans, the players and everybody is reassured by big names. But what is important is that we don't need numbers, we need quality.
                            "For years we were out of the race for the top-level transfers but we are coming back now because we are in a better financial situation and also because of Financial Fair Play. That will give everybody a bit more even ground.
                            “I still believe that, even if we are in a stronger financial position, all our values still have to be the same.
                            "We must rely on the quality of our work, on the style of our play and the fact we develop our own players. We will only use financial resources to bring in one or two players who will give us something more.

"It's very important that we keep to our strengths and what managed to get us through this period.”
                            Opameti se, covece.

Dakle, ti si portir!

Comment

• Originally posted by Topdzija View Post
                              Ako Gervinho ode(a nadam se da hoce) moguce da ce Wenger dovesti novo krilo ili se osloniti na Chamberlaina i Rya. Ko zna sta Wenger ima u planu. Ne bih se bunio za Bernarda.
                              Kontam da je Gnabri napredovao vise od Mijacija - ovaj se povredjivao, a od ranije i nema bas iskustva.
                              " I really like Arsenal. But you, do you like Arsenal? Or just Arsenal with trophies? "

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
                                Pfff, i posle LFC krade igrace...

Iskreno, treba vam levo krilo, u zavisnosti ko ce igrati AMC, Cazorla, ili mozda Jack. Ali kapiram da ce Cazorla, sto bi znacilo Bernard na svoju primarnu poziciju. Nema sta da se doda, mali je zver.
                                Iskreno, pored Podolskog ne treba nam levo krilo. AKo se vec bacaju vece cifre, nek se dovede DMF i CF. Nadam se da je ovo obicna izmisljotina.

Comment

Working...
                                X