No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Svi srecni, Bilic, Martijal, Svajni, Teatar. A i Zlatan je uradio sve da ga proigra kod onog suta

sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
      Pogba za sto miliona se pokazuje kao mnogo bolja opcija nego Sane i Stouns za sto miliona.
      Bic pliz, Stouns i Mangala za 90 miliona Taj stoperski tandem ne bi bio dostojan ni srpskih livada da su igrali u nekom ranijem vremenu kad je kvalitet stopera u svetu bio dosta jaci.

Elem, nije fer porediti pocetke Murinja i Fergusona. Previse je tu faktora. Npr. Fergi je dosao u klub koji tada nije osvojio ligu skoro 20 godina. Mnogo manji pritisak. Od Murinja se ocekivala borba za vrh od momenta kad je krocio u klub. Od Murinja se ocekivao napadacki fudbal, a on je dosao u tim koji je 3 godine igrao sve samo ne napadacki fudbal. Dobio je tim krcat neiskusnom decom i kvalitetnim igracima koji su igrali sezonama daleko ispod svojih mogucnosti. Da bi izbalansirao tim, morao je da trosi pare sa kojim se nakupilo jos vise pritiska. Iako svi dobro znaju da ne mozes parama da kupis dobru igru i mentalitet, mediji, protivnicki nastrojeni ka Junajtedu, ubedili su masu da su pare sve sto ti treba. A ako jedan Stouns i jedan Sterling vrede po 50-60 miliona, onda je cifra od 100 miliona za Pogbu sasvim realna, medjutim mediji su uspeli sve da ubede da nije. Onda dolazimo i do toga da 80% igraca koje smo doveli u prethodnim sezonama nikako nije pruzalo ono sto moze. Jako gadna i negativna aura je okruzila klub. Kada bi pre 10 godina Aston Vila povela na Old Trafordu, ja bih se samo jos vise nalozio, jer sam znao da stize jedan ludacki preokret. U poslednjih par sezona, ta ista Aston Vila da povede na Old Trafordu mene bi obuzela neka panika, jer, jebote, vodi Aston Vila na Old Trafordu, izgubicemo a ne smemo da izgubimo, verujem da znate o cemu pricam, verujem da ste svi to osetili.

I Fergi i Murinjo su dosli u klub koji se nalazi u haosu, samo sto su njih dvojica imali jako razlicite zadatke. Fergi je vise uradio svakako, ali ni jedan trener nikada nece biti dobar Junajtedu kao Fergi, jer Junajted vise nije klub kakav je bio pre nego sto je Fergi dosao.
      Originally posted by Dekinjo
      Šta mislite da su Livepulu poništili dva čista gola, a Sitiju nisu. Koliki bi bio rezultat? Pa 3:3
      Originally posted by La Jugoslavia
      Crvena zvezda je naša, iako je oteta, ona je naša, iako je okupirana. A da je oteta i okupirana, to stoji i to jeste, apsolutno se slažem.

Comment

• Post dana na rc u vezi Zlatana

How the feck is he starting so many games at his age. His fitness is amazing.
        Kod onog starta golmana sinoc rekoh gotovo je, ali lagano. Drugi bi odsustvovao mjesecima, covjek je bas nenormalno spreman i generalno je nestvarno da je na ovom nivou sa punih 35 godina.
        sigpic

Comment

• Dankan sad udara po Vengeru

sigpic

Comment

• To je to, štoper je preduslov da išta uradimo ove sezone, trenutno skoro svaki šut protiv nas je gol, a i De Hea ne pamtim kad je zadnji put ovako pravio greške, nije to toliko puno ali primjetno je.

Comment

• Zanimljiva teorija...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Comment

• Comment

• Gde li ćemo da prospemo i koliko? Šteta što samo Zorja nije PL.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Everton se raspada i Kuman je totalno popizdeo. Mada, ako nije uspeo da ih razbudi pred Soton, valjda neće ni za vikend.

decembar <3

Comment

• Sudeci na osnovu poslednjih nekoliko utakmica Stekelenburg se pita najvise...
                      Doduse zavisi i od Murinja da li ce odmarati igrace za Zorju.

Comment

• #efc Ronald Koeman targets reunion with #mufc midfielder Morgan Schneiderlin. #wba also interested.
                        Nadam se da ce Memfis na pozajmicu ipak, sto se Snajderlina tice prica se da ce ga pustiti za 15 miliona funti. U svakom slucaju odlican spoj za Everton.

Tesko da se moze do Van Dajka u januaru iako ce se pokusati izgleda.

Cak je i klupa Vest Hema aplaudirala kad je usao Svajnstajger, kakva legenda fudbala

Manchester United glad to have Bastian Schweinsteiger back, says Carrick
                        https://www.theguardian.com/football...arrick-efl-cup

Zlatan Ibrahimovic delighted to see Bastian Schweinsteiger back for Man United
                        http://www.skysports.com/football/ne...for-man-united
                        sigpic

Comment

• Dankan kaze Lindelof prva meta, a skauti su Murinju preporucili i Niklasa Sula.

http://www.dailyrecord.co.uk/sport/f...victor-9377256
                          sigpic

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• MARTIAL BRIMMING WITH CONFIDENCE

Manchester United striker Anthony Martial is looking to build on his midweek brace against West Ham United in the EFL Cup as the Reds prepare for a tough Premier League clash with Everton on Sunday afternoon.

The French forward excelled in the EFL Cup tie with the Hammers, dispatching his two goals in the ruthless fashion United fans became so accustomed to last season. The brace doubled his tally for the campaign and, after netting in two of the three wins over the Toffees in 2015/16, including a dramatic late winner in the FA Cup semi-final, his confidence will be high ahead of the Goodison Park encounter.

Crucially, it’s goals that have been missing from the recent league games, with really positive performances going unrewarded as the Reds recorded four successive home draws in the league. However, our no.11 is hopeful that we will soon see the benefits of squad’s hard work in training.

“Firstly, it felt great to score in the week as I’ve not played that regularly of late,” Martial told MUTV. “It was good to get those two goals as it’s a real confidence boost – hopefully we can take that into the game on Sunday.

“We’ve had a lot of draws recently and have come up against goalkeepers in amazing form,” he continued. “But we’ve worked really hard to improve our efficiency and effectiveness in front of goal and hopefully that will pay off.”

It’s easy to forget that the pacey forward only turns 21 on Monday, all the more impressive given the lofty standards he set in his first season that belied his tender years. He needed no reminding of his winner at Wembley that set the Reds up for silverware last May.

“That was a special game; a semi-final at a massive stadium,” he recalled. “To score a goal at Wembley in a big game is always going to be something else, but it was even more special because it was right at the end of the game in the last minute, so I just had to go and celebrate that moment with the fans.”

That memorable win was one of three over the Merseysiders last year, with arguably the best performance coming in the match at Goodison. It was a display that yielded a result United will be desperate to repeat this weekend.

“What was key in that game was that we started the game really well and put Everton under pressure right from the word go, which then allowed us to play our way and really dictate the game,” he added.

“We managed to score three goals and that was something that gave us a real confidence boost. It was a great victory and hopefully we can repeat it this year.”
                              http://www.manutd.com/en/News-And-Fe...ers&qsut=www10
                              sigpic

Comment

• Mnogo ovo za Lindelofa realno + je pitanje da li ce biti automatski starter ako dodje.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X