• Originally posted by Mr. Wolf View Post
    2:0 u nedelju
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Bog tenisa. Čim najboljih nema on opet osvaja kao prije 10 i više godina. Sumnjao sam u to dugo a sad mi je jasno da bi imao 30GS i 50 Mastersa bez ove dvojice najvećih rivala, bolesna posvećenost.

Rafaelo penzija. Možda mu se i može poklopiti još jedan RG, ali da se bruka na svim ostalim mjestima, da ga najveći rivali ponižavaju, to mu baš i ne treba. 10-0 u setovima bi danas izgubio da je trebalo.

Comment

• Originally posted by stefan-kobe View Post
        Umoran Federer, kasni na udarce, ne servira dobro.
        Sto je i bilo tacno, osim mozda umora, pogotovo na pocetku.
        Ali sam napisao posle 3:3 da mislim da je Fed blizi pobedi

Fed je bio samo manje los od Nadala danas. Poceo je bas lose, ali posle je poceo forhend bolje da udara. A imao je i malo srece moram da priznam.
        Nadal je mozda i preagresivno igrao danas, ali valjda zna zasto i sta radi.

I na kraju samo da jos napljujem turnir u Majamiju, nehumani uslovi, uzasna vlaga, najgora publika, nadam se da ce da ih sutnu u korist nekog mastersa u Juznoj Americi u buducnosti.
        Last edited by s_hyperion; 02-04-17, 20:01.

Comment

• Neka odmori i MC i Madrid, dovoljno mu da igra par rundi u Rimu i RG-u, i onda puna para na travi i da digne procenat prvog servisa kao neke 2014.-2015.

Comment

• Alii sa kojim covekom see Novak sprdaoo na Gsovima u vreme dominacijeee,bolesno sta je radio Novak najbolji period u istoriji tenisa defintivno

Comment

• е кад се сетим како је Рафа некада само чистио линије....
              sigpic

Comment

• Originally posted by stefan-kobe View Post
                Umoran Federer, kasni na udarce, ne servira dobro.
                Kobe bre, šta je ovo, a?
                Imaš 2 naloga, ovo ... ono, a?
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Role
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Baš me interesuje hoće li još išta uzeti do kraja godine. Što je uzeo-uzeo.

Comment

• Last edited by miloolja; 02-04-17, 20:13. Reason: ne postavljaš ceo link u kod tw. već samo njegov broj, od / do /

Comment

• Rafa, Rafa . . . Ne moze covek ni zaliti, toliko je Federer bio bolji. To je to, od ovoga ocito ne moze bolje, tri finala izgubio ove godine, dve od Rogera, pa sada ona 5 seta na AO deluju i nestvarno.
                        Inace, Federer je osvojio GS i dva prva mastersa. Dominacija. Neverovatan i jedinstven. Cestitke navijacima.

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
                          Baš me interesuje hoće li još išta uzeti do kraja godine. Što je uzeo-uzeo.
                          Većinu turnira ako prva dvojica nastave ovako.

Comment

• Tako je Role, pesak je za decu
                            ESPNTennis‏Verified @ESPNTennis
                            Roger Federer to Brad Gilbert: "I probably won't play any clay court events except the French. I need a rest. My body needs healing."
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Human je Federer Rodzer, human
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• hahaha

Comment

Working...