No announcement yet.

ATP World Tour Series 250 - 2017. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Prosle godine je bas padala, zato sad i imam jednu besplatnu kartu jer je finale bilo pomereno za ponedeljak.
    Valjda cu ove godine imati vise srece ...
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ja ti je zelim od srce.
      Uzas kad se ode na turnir pa te secka kisa.
      Meni je kum danas poludeo u Parizu, hoce nece, hoce nece. Pa ludacko nevreme, ceka mec , ceka samo obavestenje sutra u 11h.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Najgore je kad pada kisa na turniru, nista gore
        Nadam se da ima karte i za sutra, jer ovi koji su imali karte za danas su izvisili za muska QF i normalno, te karte ne vaze za sutra, nego ce im valjda delimicno vratiti pare.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Izgleda da je tako, poludeo je. Kod tapkarosa kako se vec zovu te secikese je haos.
          Imao karte za danas i ima karte za prekosutra.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Džaba Štutgart kad nisu zvali svog najboljeg - Zvereva

Comment

• Zverev nije hteo da dodje, ima neka prica, ali ne mogu sad da se setim tacno.

I ne moze biti nikaok dzabe kad igra Role

sigpic

with experience.

Comment

• Pod uslovom da ne naleti na majstora ovdašnjeg suicida Maleka i ispadne još u I kolu.. zato moraš da budeš pripravna, za svaki slučaj .. i brza
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  Zverev nije hteo da dodje, ima neka prica, ali ne mogu sad da se setim tacno.

I ne moze biti nikaok dzabe kad igra Role
                  Ko još želi gledati Roleta?
                  Bez autograma i selfija ako se vratiš , džabe si išla

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Pod uslovom da ne naleti na majstora ovdašnjeg suicida Maleka i ispadne još u I kolu.. zato moraš da budeš pripravna, za svaki slučaj .. i brza
                    Auuu to bi bilo strašno odmah bi pala posećenost na tribinama

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                      Pod uslovom da ne naleti na majstora ovdašnjeg suicida Maleka i ispadne još u I kolu.. zato moraš da budeš pripravna, za svaki slučaj .. i brza

sigpic

with experience.

Comment

• Volim i ja tebe i lepo se provedi... i budi brza..misliću na tebe
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bojana, fino se provedi. Želim ti da bude fino vrijeme i da vidiš i uslikaš se sa svakim s kim želiš.

A mi ćemo vamo gledati da što manje odlutamo s teme na topicu.

Ništa se ne brini, samuraj ima sve pod kontrolom

Comment

• Zelim ti da se napokon slikas sa Federerom,steta je da takav fan nema makar jedan selfi sa njim.

Comment

• Pa sliku sa Rodžerom mora dobiti makar samo njoj da dozvole da se slika Ipak je u pitanju poseban fan

Comment

• Ironija sudbine bi bila da neko kao ona ostane bez te slike.

Comment

Working...
                                X