This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Pre 2 dana je Egipat prijavio prvi slucaj i to je taj covek dosao iz Srbije, preko Francuske i sad odjednom danas i kod nas prvi zvanicni slucaj.
    Virusa se ne plasim toliko, koliko se plasim nesposobne vlasti
    Ja se vise plasim ovog drugog.
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Šta može jedan virus naškoditi prosečnom Srbinu. Mi se svakodnevno borimo sa raznim problemima, gorućim životnim pitanjima koje izjeda svakog normalnog građanina. Tako da Korona dođe ko melem na gorke i sveže rane koje svakodnevno imamo i dobijamo.

Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
        Ja se vise plasim ovog drugog.
        Samo da se nadamo da su u pravu i da ce vise temeprature da ubiju virus, tj. da se nekako dokopamo aprila.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Sam virus nije toliki problem, koliki problem će biti prenapregnut zdravstveni sistem i nedostatak mesta za lečenje u bolnicama i intenzivnoj nezi, ukoliko se jave žarišta.
          sigpic

Comment

• Fuck You Korona!!!
            Pobedićemo.
            Jer smo tako u mogućnosti.
            Svetske sile nemaju Acu niti Zlatibora koji će iskoreniti zlo koje preti čovečanstvu.
            Srbin neće stradati od virusa već od političara koji bitišu i pljačkaju narod od pamtiveka.

Comment

• Lagali su i za mrtve u poplavama, naravno da lazu i ovde i tek ce da lazu.

A sad izvinte, odoh da psujem..

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Kako covek moze ovo normalno da gleda i da slusa, svakodnevno? Kako?

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• hahahah peraci prozora, joj kad se setim te odvale
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Moramo gledati jer nam svakodnevno serviraju sve i svašta.
                    Počeće predsednik sad pred izbore iz frižidera iskakati. Očekujem pred svaki nedeljni ručak obraćanje u vanredne KZN sa ciljem dobro upamtiti ko je šta radio u prethodnom periodu.
                    Ispiranje mozga kategorija gde je SNS bez premca.

Comment

• I odmah hop, prva laz...

sigpic

Comment

• Nego bice zanimljivo sa ovim debilima posto se SZO sprema da proglasi pandemiju
                        sigpic

Comment

• sigpic

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

• Juzna prugo drz' se. Izgleda da je dosla teta Korona u vase dvoriste via Miilano via Vlasotince.
                              https://www.juznevesti.com/Drushtvo/...-virus.sr.html

Comment

• Sad Milo kad zabrani Noletu ulaz u Crnu Goru.

Očekujem saopštenje:
                                ATP je zločinačka velikosrpska organizacija koja baštini velikosrpski inžinjering, i na svom čelu ima nacional-šovinistu, velikosrbina Noleta, koji navija za Hrvate u fudbalu.

Milo, ne daj se!
                                Milo ne daj se!
                                Last edited by Chiwwi; 06-03-20, 18:28.

Comment

Working...
                                X