X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Bane je View Post
    Jel ima u Bg. podzemna željeznica?
    Oćel neko odgovorit... Kladio sam se sa kolegom u jedan eur. Ja reko da nema.

"I love to speak with Leonard
    He’s a sportsman and a shepherd
    He’s a lazy bastard
    Living in a suit ."
    Leonard Cohen

Comment

• Bogatiji si za jedan evro
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Centralni balkan je inace poznat po svojim tehnoloskim dostignucima na polju prevoza zeljeznicama.

Uveli smo novu vrstu zeljeznicke pruge i vozova. Nose plast nevidljivosti
        sigpic
        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Bogatiji si za jedan evro
          Aj aj aj... Nije fora što sam ja bogatiji, nego što je on siromašniji hehe...

A inače kolega je iz Kg...

He’s a lazy bastard
          Living in a suit ."
          Leonard Cohen

Comment

• Nemojte u tako velike iznose sledeci put da se kladite, kontrolisite se malo
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ne znam da li je neko od vas bio u Moskvi i njihovom metrou, ali mislim da lepši na svetu ne postoji.

12 Most Beautiful Metro Station in Moscow, Russia (12 photos)
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Bogatiji si za jedan evro
                Nemoj lagati decka Bojana.
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Agencija za borbu protiv korupcije pokrenula je postupak provere imovine i prihoda gradonačelnika Beograda Siniše Malog jer nije naveo podatke o novcu za školarinu za troje dece koja iznosi 60.000 evra godišnje.

„Sve troje dece pohađaju privatnu školu odnosno predškolsku ustanovu i troškovi za školovanje na godišnjem nivou iznose 60.000 evra. To finansiraju bliski prijatelji Siniše Malog koji inače žive u inostranstvu“, piše u rešenju Prvog osnovnog suda kojim je, nakon razvoda, starateljstvo nad decom dodeljeno Siniši Malom.

- See more at: https://www.krik.rs/agencija-provera....dZQrdrYT.dpuf
                  Da nemaju leba da jedu, da ih obuče, vodi na more i sl, pa da mu ovi plaćaju iz inostranstva osnovnu školu i vrtić... i to ovolike novce. Čemu li ih uče za njih?
                  Šta sve ovaj narod gura i vari... i šta sve prihvata
                  Doduše ova spodoba nikada nije ni dobila izbore za gradonačelnika, već prevarom došao do f-je.
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Nemojte u tako velike iznose sledeci put da se kladite, kontrolisite se malo
                    Hm... Bolje da mi isplati euro, nego da mi ostane dužan 10.

Sandugp, nisam ja dečko, no momčina hehe..

He’s a lazy bastard
                    Living in a suit ."
                    Leonard Cohen

Comment

• Originally posted by Bane je View Post
                      Hm... Bolje da mi isplati euro, nego da mi ostane dužan 10.

Sandugp, nisam ja dečko, no momčina hehe..
                      Bojana - nemoj lagati momcinu.
                      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Inače verovatno ste imali prilike da vidite, bar na netu sigurno, u drugom medijima ne verujem da ćete ikada... da demanti ljudi sa famozne liste od 650 samo pljušte.
                        Pa jedan od...

Spoiler

sigpic

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                            Bojana - nemoj lagati momcinu.
                            E viđi više tebi vjerujem no Bojani... Moš mislit haha..

Kolegi pokazao Bojaninu poruku, on pošteno platio prethodno navedenu sumu. Otišo ja do prodavnice kupio 2 kg jabuka i svi srećni i zadovoljni..

He’s a lazy bastard
                            Living in a suit ."
                            Leonard Cohen

Comment

• sigpic

Comment

• Ahahahah ave Beli
                                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment