Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ima fora da dodju brze kada je tako nedefinisan kvar, jer ako te oni daljinski vide da je ok, onda nisi prioritet. Da ne pisem javno mogu na PM.

Comment

• Originally posted by Mark0 View Post
      Ima fora da dodju brze kada je tako nedefinisan kvar, jer ako te oni daljinski vide da je ok, onda nisi prioritet. Da ne pisem javno mogu na PM.
      Samo kaže da navija za Novaka Đokovića

Comment

• ma kolike im pare dajem, ima da se nacrtaju i ako me vide i ako me ne vide daljinski
        da ne pricam da mi je je sad na speedtestu donwload mozda 7,8 mb, a upload je 0
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          Kakvo podesavanje za net?
          I kakvo lose vreme, ako radi net kako treba, radi i EON
          Zvala ih danas,pitam zašto je sinoć bilo problema sa EONom, devojka reče zbog lošeg vremena, ja se nasmejah...Znam i ja da EON zavisi od neta ali jbg...
          A net...imaš pozadi na ruteru dva mala crna dugmenceta, između njih ima mali otvor koji utisneš iglicom ili čačkalicom i brišeš sve parametre za internet,praktično restartuješ ruter...a onda ideš u pretraživač i postoje stvari koje moraš da ukucaš,ne sećam se najbolje, mislim da ide IP adresa i broj modela rutera, kao za podešavanja WiFi...samo malo komplikovanije.
          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Ako je tako onda bi morali da intervenisu brzo.

Comment

• Maro, milion puta sam restartovala ruter, veruj mi, nije do toga

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Maro, milion puta sam restartovala ruter, veruj mi, nije do toga
                Na ovo?

_20180911_204232.jpg

tt

EDIT: Kod mene trenutno

Screenshot.jpg
                Last edited by Marija81; 11-09-18, 19:46.
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
                  Na ovo?

[ATTACH]16302[/ATTACH]

tt
                  Maro, ja radim u Telekomu, radila i sa modemima i sa uredjajima, veruj mi, znam da restartujem
                  ali hvala sto si se pomucila

sigpic

with experience.

Comment

Maro, ja radim u Telekomu, radila i sa modemima i sa uredjajima, veruj mi, znam da restartujem
                    ali hvala sto si se pomucila
                    Nema na čemu.
                    I ne pominji im gde radiš možda je do toga.
                    Zaboravih da ti ovo držiš u malom prstu.Izvini.

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
                      Nema na čemu.
                      I ne pominji im gde radiš možda je do toga.
                      Zaboravih da ti ovo držiš u malom prstu.Izvini.
                      Sad sam se prebacila na telekomov net, radi kao sat
                      ali ne mogu da gledam SK preko EONa, to me nervira

sigpic

with experience.

Comment

• Mozda bi do sada dosli i popravili vec
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• hahahaah, to bas tesko

sigpic

with experience.

Comment

• A evo samo da pitam...jesi li ih zvala?
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Podsjeti me da izmjerim, nisam dugo

Comment

• samo dok mi poprave ovo cudo, pokazacu ja svoje rezultate

Olja, nisam, zvacu ih sutra

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X