No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Definitivno je najbitnije da sada bude rasterecen kao prosle godine, jer recimo siguran sam da bi finale AO izgubio od Nadala ove godine onako nervozan, nema sanse da Nadal ne iskoristi onakve sanse pa cak i trava da je.

Comment

• #teamRoger

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Postovanje.

Kad zavrsi sa tenisom i udari pauzu lepu, mislis li da ce 5 godina posle kraja igracke karijere da bude trener nekome? Ili nece ulaziti u posao trenera?

P.S. Nemoj da me upucas sto sam pomenuo kraj karijere

Comment

• Sumnjam da ce postati trener, da ce hteti da ponovo putuje posle 20+ godina putovanja, a i tada sigurno ne bi vodio porodicu svuda sa sobom.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• I ja sumnjam najvise zbog toga. Ali kapiram da ce u Svici pomagati mladim teniserima s vremena na vreme

Comment

• Da, to bas ocekujem, da ce se baviti mladim talentima

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Sumnjam da ce postati trener, da ce hteti da ponovo putuje posle 20+ godina putovanja, a i tada sigurno ne bi vodio porodicu svuda sa sobom.
                Nego sta ce, nece moci materijalista bez tenisa, ipak ga samo lova zanima.
                Vidim ga kao trenera Sapovalova.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Shapovalov i deluje kao neko ko bi i u marketinskom svetu dobro prosao (mozda i A. Zverev). Verujem da ce biti trener ali ce verovatno odmoriti par godina od tenisa..

Comment

• Prvo, jos se nije penzionisao
                    a drugo, ja ga ne ocekujem u trenerskim vodama 10-15 godina od kad se penzionise, tj. dok mu deca ne porastu, a pitanje je koji teniseri ce tada biti aktuelni.

sigpic

with experience.

Comment

• Pa i ja mislim da ce pauza biti par godina (ne bas 15g). A siguran sam da ce biti na OI 2020.

Comment

• I ja mislim da postoje velike sanse da igra do 2020., samo da ostane zdrav
                        sledece godine ja planiram Halle, sto znaci da do tada mora da igra

sigpic

with experience.

Comment

• Ja sam trebao da budem u Stuttgartu prosle godine u to vreme, samo sto mi je poslovni put pomeren za mesec dana kasnije.

Comment

• E steta, ladno bi se sreli, posto sam ja bila

sigpic

with experience.

Comment

• Ma meni se nesto ne da da ga gledam uzivo, kada je bio u NS bila je totalna blokada autoputa zbog smetova, na kraju krenuo vozom koji se pokvario pa nisam ni stigao do NS.

Jedino Basel sto nam je jos blizu, mada tamo ne bismo dosli do karata, a i ako bismo ih nasli cene bi verovatno bile ogromne..

Comment

• Jao da secam se za NS

Bazel ti je preskup i strasno tesko je doci do karata, mislim da su karte skupe kao da je u pitanju slem, a karte za njegove meceve se rasprodaju u aprilu
                                Posto je sljaka nepoznanica i pitanje je da li ce ikada vise da je igra, u Evropi je najjeftiniji Halle, a normalno najsigurniji je Wimbledon i WTF.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X