No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jbe mi se za njihovo misljenje. Kad god im miljenik izgubi, odmah opletu po Federeru, time se lece. Jadno i bedno.

Evo dve godine ne postam nista u teniskom pdfu, osim ovde na fan temi Rogera, i ovo pa bude retka pojava. Ne mozes verovat, al sad mnogo vise gotivim Novaka i Nadala. Barem ih vise cenim nego ranije.
    Last edited by Prototype; 12-07-17, 23:25.

Comment

• Proto, samo mirno, samo 19!

Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• papabless bi da se kocka, nej da edituje. Vuce, koliko mislis da ce da se sunca u Banovici?

Comment

• Oprostice mu Bojana ovaj danak neiskustvu. Bice upozoren samo. Greota da ne komentarise zavrsnicu Vimbldona. Jos ako se desi senzacija, pojeo bi se ziv.
          Dayman (a-a-ah...)
          For everyone

Comment

• Za 58 poruka vec "Ignore list : Njonjo, Samuraj, Stefan-Kobe" Mlad i napredan.

Comment

• Ma nema potrebe za ignore, prosto samo skrolujes preko komentara od onih koje ne mirises.

Njonjo se hrabro drzao do danas, ali Banovicu su ga pozvali k sebi.

EDIT:
              A bas pre neki dan kazem Shminki za Njonjoa
              Banovici nisu daleko. Ako izdrzi do kraja W treba da postane pocasni clan foruma
              Last edited by Mr. Wolf; 12-07-17, 23:39.
              Dayman (a-a-ah...)
              For everyone

Comment

• Spomenik da mu se digne. Nece on prestati da troluje, sto znaci ban, odmah ce napraviti drugi acc, sto znaci perma u roku od 10 minuta od prvog bana, mislim i sam znas vec proceduru.

Comment

• Da, da Klasika sa ovim povratnicima
                  Dayman (a-a-ah...)
                  For everyone

Comment

• Njonja je izdrzao celih 5 dana duze nego sto sam ocekivao, tako da nema za cim da zali. Nisam video na cemu je pao

Dobar je ignore povremeno, da malo isfiltriras gluposti, pogotovo u situacijama kao ovih dana

Comment

• 4 dana mu jos falilo, jbg
                      Dayman (a-a-ah...)
                      For everyone

Comment

• Da nije Bojana kojim slucajem pisala "Bel19ve"?
                        Posto se prethodna "Bel18ve" cekala 100 godina pa rekoh da se izbrisu ti postovi na vreme
                        Dayman (a-a-ah...)
                        For everyone

Comment

• Njonja tako da blizu a tako daleko.

Comment

• Seoski prijatelju, gde si, je l si ziv
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Ziv, ziv, ipak sam danas dosta mirniji nego sto sam ocekivao. A i ima posla, pa brze i lakse vreme prolazi, kako se ti drzis?

Comment

• Da, skroz opustena, kapiram da ce nervoza sutra da krene
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X