ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Po meni ne treba.
    Ja bi na njegovom mestu već počeo da se pripremam za travu.
    Samo treninzi na travi i onda novi GS za mesec dana.

Poslato sa telefona

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Bas me zanima sta mislite, da li Role treba ili ne treba da igra RG?
      Mislim da ne treba ali da ce ga odigrati. Najgora opcija za njega bi bila da izgubi od Nadala i tako sebi srozi samopozdanje pred nastavka sezone a Rafi jos vise podigne.

Comment

• Ja ne znam sta da mislim, RG mu je i potreban, a i nije
        Ja bih najvise volela da ipak igra RG, odigra nekih 4,5 meceva, da ponovo udje u udarac itd. i onda da se prebaci na travu
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Posto nije igrao na sljaci pitanje je u kakvoj ce formi biti i dokle moze da dogura ali opet mislim da treba da igra, ipak je to GS a nece sebi kompromitovati sezonu na travi zbog tih meceva... Imao je dug odmor, treba da ode maksimalno opusteno na RG i proba da stigne sto dalje bez nekog pritiska, rastereceno.

Послато са LG-D838 уз помоћ Тапатока
          VALENTINO ROSSI #46

Comment

• Poceo je da trenira na sljaci, tako da ce se narednih par dana definitivno znati da li igra ili ne.

Najbolje bi bilo da igr, stigne do QF i tu izgubi od Stanimala

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa, nek igra zasto da ne, sigurno se zeli oprobati u ovakvoj fantasticnoj formi i na sljaku, da vidi kako to tamo funkcionira. Ne znam jel moze postici neki uspeh s obzirom da nece imati niti jedan mec pre toga na sljaku, ali verovatno zna sta radi.
              Ja nekako mislim da bi on bas zelio mec sa Rafom na RG, sto bi znacilo da mora doci do zavrsnice, i da vidi posle cele karijere i sve sto se dogadjalo u njihovim medjusebnim susretima, kako bi to izgledalo danas. Ne bi njega poraz od Rafe na RG uopste poremetio, kada mu je drugi cilj.

Comment

• Role se upravo povukao sa RGa

Dear Fans,

Regrettably, I've decided not to participate in the French Open. I've been working really hard, both on and off the court, during the last month but in order to try and play on the ATP World Tour for many years to come, I feel it's best to skip the clay court season this year and prepare for the grass and hard court seasons. The start to the year has been magical for me but I need to recognize that scheduling will be the key to my longevity moving forward. Thus, my team and I concluded today that playing just one event on clay was not in the best interest of my tennis and physical preparation for the remainder of the season. I will miss the French fans, who have always been so supportive and I look forward to seeing them at Roland Garros next year.

Roger

sigpic

with experience.

Comment

• Najpametnija odluka od odluke da propusti ostatak sezone prosle godine.

Sad fino odigra 2 turnira pripreme i spremi za Wimby kako se spremio za AU Open.

Vidio je i on da nema sanse na sljaci, ne treba mu to da se bezveze umara u prasini.

Pijesak je za djecu.
                  sigpic
                  "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                  AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Meni je zao, ali mi je u isto vreme i drago, jer je ovim potezom povecao sanse za d obre rezultate u nastavku sezone.
                    Kao sto sam rekla pre neki dan, koju god odluku da donese, smatracu da je prava jer je on uvek bio majstor za pravljenje rasporeda.

A i ovo odustajnje potvrdjuje njegovu izjavu da vise nigde nece da igra samo da bi igrao, nego iskljucivo na turnirima gde misli da ima sanse da napravi nesto veliko.

sigpic

with experience.

Comment

• Danas sam bas razmisljao, ode na RG otvori mu se zrijeb, dodje do finala i izgubi od Nadala. Dvije sedmice letanja po prasini ni zbog cega, bezveze i odma mora da ukine ili Halle ili Stutgart iz rasporeda da bi odmorio.

Ovako ima vremena da se spremi za travu i bit ce odmorniji od sviju, jer nije letao okolo po prasini 3 mjeseca.
                      sigpic

Comment

• To je cak i dobar scenario, a isto tako je mogao da dobije srednji zreb, da se muci i igra dugacke meceve na sljaci, da se trosi, mozda cak i povredi. Na kraju niti osvoji neke poene, a ne dolazi spreman i zdav i odmoran za najbitniji deo sezone.

sigpic

with experience.

Comment

• Kukavica
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Olja slavi sto ga nece gledat jos jedan turnir, a onda ce suze ronit na Wimbyu
                            sigpic

Comment

• Kako Nadal izgleda i kakvu sezonu ima zajedno cemo da ronimo suze Aki
                              sigpic

Comment

• Nadal ce umreti posle sljake, lik trci sa turnira na turnir kao da ima 20 godina...
                                Role je doneo najbolju mogucu odluku, zato ce biti svez tokom cele godine

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X