Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cekaj prvo da dobije Berdiha, pa cemo da idemo dalje...mec po mec
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Najzanimljivije je sto ce nam sutra biti najtezi dan.

Comment

• "Filozof" slobodno promeni u "Lud" ili "Zvanicno lud".

Ne smem da dolazim na forum kad imam viska energije, tera me na pogresne stvari. Moram sto pre da pocnem sa trcanjem i planinarenjem.

Comment

• Sutra odmaramo i psihicki se spremamo za petak

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• moram Legendu da postavim

sigpic

with experience.

Comment

• On je skakao kao Fed za osvajanje AO-a.

Comment

• ovakav stav je najbolji

sigpic

with experience.

Comment

• Odlican, kazem ti, on mi deluje sada psihicki stabilnije nego ikad, i to me raduje haos

Comment

• Glava je definitivno na dobrom mestu, a i igra je solidna. Rekoh danas da Berdih odavno nije problem za njega, ali sam zaboravio na ovogodisnji mec u Majamiju. To cu pripisati tome da je Majami trash turnir i da se ne racuna
                    Istorijski gledano, Fed je na Wimbledonu najbolju igru uvek cuvao za polufinale tako da ocekujem da u petak izadje ozbiljan i samouveren i da zavrsi posao za manje od 2 sata.

Comment

• Steta sto mu nije dosao Novak, da malo ispegla H2H, kao sto je ovaj radio zadnjih godina odk Federer nije bio u ovakvoj formi a niti imao ovakav BH. Da ne pricamo za prosli AO i za onu baksuznu 2013. A tel onaj AO2008 kad je imao mono nikad nece biti osvecen, ali sta da se radi.

Mora da osvoji ovaj Wimbledon, gori mi je poraz od Berdycha nego od Nadala ili Djokovica.

Comment

• Ne bih mu oprostio jos jedan poraz ni od Cilica.
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Nema tu sta, pala bi pegla, ali bi onda smarali kako je dobio povredjenog Novaka. I ovako je cirkus u glavnoj temi

Comment

• Federer je vazda bio uvek na 100% obrtaja
                            Dayman (a-a-ah...)
                            For everyone

Comment

• papabless, mlad si clan, neiskusan
                              Objasnice ti vec neko.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              For everyone

Comment

• Edituj taj klip pre nego sto ga Bojana vidi, letovaces u Banovici. A mozda i ne jer je odlicno raspolozena.

Comment

Working...
                                X