No announcement yet.

ATP - Roger Federer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pobedniku treba uruciti neki miks RG i W pehara, strasno na sta lici teren vec prve nedelje.
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Nije ni cudo sto je onakav bio protiv Lajovica, em nervozan em bolestan

Federer confirms that he's had a head cold. "Today I'm feeling 50 percent better than I was two days ago, hope back to 100 percent Monday"
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• kao sto rekoh pre neki dan, Mirka je najzasluznija za sve

Federer:"If Mirka said, I don't want to travel anymore, that's it, my career is over, I can't do this without her"

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dopalo mi se današnje izdanje. Igra sve bolje i bolje, iz meča u meč. Nadam se da će se ta tendencija nastaviti, jer mu je potreban još viši nivo za osvajanje titule. Više od njegovog napretka forme plaše me uslovi za igru. Već postaje mnogo sporo, neravno i sa previše zemlje.

Od Griše bi trebalo, nekom logikom, više da se plašimo nego od ovih iz dosadašnjih kola, ali meni se čini da će to Fed lako da reši. Ne mislim da će tu Roger toliko značajno da podigne nivo igre, nego mi se čini da će Grigor nešto da podbaci. Takav mi je utisak...
          Last edited by FitnessGuy; 08-07-17, 23:16.
          Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Je l mi se samo cini ili je on ubacio kik na 2.servis, koji sad mnogo cesce koristi?
            Jedan takav drugi servis je skoro preksocio Kachanova u Haleu, a i danas je par puta koristio takav servis i skroz iznenadio Mishu.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              kao sto rekoh pre neki dan, Mirka je najzasluznija za sve
              Federer:"If Mirka said, I don't want to travel anymore, that's it, my career is over, I can't do this without her"
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Fantastican video
                https://twitter.com/Wimbledon/status/885167255801221122

Comment

• Ljuba Legenda

sigpic

with experience.

Comment

• Pocinje da se vidi koliko mu ovo znaci i koliko mu treba. Ti se plasis Cilica, ja se plasim Berdiha, nadam se da oboje numemo.

Comment

• Ne, ja se samo plasim

sigpic

with experience.

Comment

• Mene je strah Cilkana, al poslije ovoga danas, tesko da mu iko ista moze.

Idemo po titulu bez izgubljenog seta
                        sigpic
                        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• U sustini logicki verujem da on ovo moze da osvoji i da je definitivno favorit, ako nastavi sa ovim nivo-om igre, mislim da ide na 19. Sad ce mi sutra biti najgori dan, ne igra a ceo dan imam da se stresiram )))

Comment

• Danas je odlicno igrao, prva 2 seta je razbio Milosa, ali me je odusevilo i sto je izvukao 3.set, spasio one silne brejk lopte svojom dobrom igrom, a o TB da ne pricam.
                            Do sada je na turniru svaki problematicni gem na svoj servis gubio, a danas nije i to bas raduje

sigpic

with experience.

Comment

• Po mom misljenju Federer nije jos uvije pokazao najbolji tenis na ovom turniru.

Jos uvijek je na nekom srednjem nivou, igra onoliko koliko mu treba.

TB je bio dokaz da moze da poveca nivo svoje igre sa 0-3, na 5-3.
                              sigpic
                              "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                              AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Slazemo se apsolutno, i kad padne nivo igre, opet je tu. Uopste nisam video da je izgubio cveru u svoje udarce. I ranije pored povrede, definitivno je najveci problem bio u glavi, mislim da je cak i sam izjavio (ispravi me ako gresim), da u sustini da ako izgubi prvi set, nije imao veru da moze da pobedi. Ja sam dugo odbijao da u to poverujem, al sam ocigledno veoma pogresio.

Ali ovaj mladi Fed, odusevljenje ga gledati, pored ociglednog nacina igre zbog kog i navijam za njega, odusevljenje ga gledati kako uziva zapravo na terenu.

Comment

Working...
                                X