No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mislim, nije nerealno da te ignorisu, ali ajde da probam da ti pomognem...
    Znaci odradio si clean history, cookies i ostale gluposti?
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Mislim, nije nerealno da te ignorisu, ali ajde da probam da ti pomognem...
      Znaci odradio si clean history, cookies i ostale gluposti?
      Uhh, ako je tako neki bi mogli I da nastave sa tim, u sto vecoj meri.
      Elem instalirao sam novu verziju Chrome-a, verovatno ima nesto do toga. Uradicu downgrade mozda ce resiti problem.
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Pogledacu ja koja mi je verzija chroma kuci, ali bilo bi glupo da je do toga

Sent from my Z3 compact <3

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Da li to znaci da me ti ovih dana ignorises?

Sto se tice onog smajlca, kucala sam ga sa tt : laugh : a preko browsera ga vidim kao onaj sto je sa tw koji place od smeha. A secam se da sam kod Vladana u nekom postu, negde, videla neki smajli kao sa tw, s tim da ovo nema veze sa tt jer znamo da V isti ne koristi. A ti ga vidis kao fejl fotku hmmmmmmm

tt
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Da li to znaci da me ti ovih dana ignorises?

Sto se tice onog smajlca, kucala sam ga sa tt : laugh : a preko browsera ga vidim kao onaj sto je sa tw koji place od smeha. A secam se da sam kod Vladana u nekom postu, negde, videla neki smajli kao sa tw, s tim da ovo nema veze sa tt jer znamo da V isti ne koristi. A ti ga vidis kao fejl fotku hmmmmmmm

tt
            Ja sam tebi bar 10 poruka poslao a ti nista, pogledaj spam folder

Ne znam zasto ne radi, kao da se igram gluvih telefona.
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Blokirala te

Sent from my Z3 compact <3

sigpic

with experience.

Comment

• ne ignorišem te sestro, znaš da nikad nisam.... malo, pomalo pa sve više problemčića ovde

Ne slušaj ove provokatore
                Last edited by miloolja; 22-02-17, 12:24.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Zar može raditi nešto ovako perfektno kao ovaj forum, savršenstvo bez mane.

Comment

• Postovanje cenjena gospodo administratori.
                    Srce mog novog ja kuca samo za vas

Imam moralno - emocionalno - tehnicki problem.
                    Obzirom da znam da je master chief admin BojanaBG (valjda se oni planinski krajevi jos vode kao deo Beograda), strucnjak iz IT sektora, hteo bih da iznesem taj problem, u smislu njegovog daljeg resavanja, na dobrobit forumske zajednice.

Naime.
                    Moje novo ja je htelo da da zahvalnicu, podrsku i dozivtni prijateljski lajk administratoru koji mi je u svojoj bezgranicnoj mudrosti ukazao milost banom na 7 dana.
                    Ali ne nalazim tu opciju.
                    Niti tog administratora.

Da li postoji ta opcija?
                    I da li postoji posebno mesto gde se administratori oklupljaju?

Hvala.
                    Neka uzviseno osecanje pravednosti vodi vase mudre odluke

Comment

• Jel ima neko problem sa promjenom potpisa?
                      Izbišem stari, kopiram novi i kad hoću da ga sačuvam, piše "neispravna datoteka"

"I love to speak with Leonard
                      He’s a sportsman and a shepherd
                      He’s a lazy bastard
                      Living in a suit ."
                      Leonard Cohen

Comment

• Zasto se stalno moram iznova prijavljivat kada ulazim preko mobitela, i kad se logiram baci mi 'invalid url' i samo stisnem na activity i normalno sam logiran

Comment

• Ako ulazis preko nekog browsera obrisi history.
                          DALE 1992-2020
                          NIKAD ZABORAVLJEN

Comment

• Morate proširiti reputaciju pre nego li ga dodelite "Rodzeru Federeru" opet.

Sta znaci ovo?

Comment

• Potpuno ignorisanje?

Comment

• Pa sve ti pise, ne mozes stalno istoj osobi da dajes reputaciju, iako znam da ti ne mozes da zamislis da das nekom drugom reputaciju osim Rodzeru.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X