No announcement yet.

Tehnicki problemi i pitanja

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I jos jedna informacija, ti smajlici su bili sa redstarbelgrade.info/forum, a izgleda da je taj forum presao na .rs, zato imamo problem.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Aha, pa i meni je to palo na pamet, ali kad sam video da ih Aleksa normalno vidi, isključih tu mogućnost. E jbg. Trebao bi da se napravi backup, poskidaću ja ove što su ostali, da možemo da ih uploadujemo opet ako zatreba. Koliko vidim fali 9-10 smajlija

Comment

• Ako neko jos uvek vidi sve smajlice, neka uradi print screen, pa da nadjemo tih 10-tak sto fali.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sta ste se uozbiljili, gde su vam smajlici.
          -To define is to limit.

Comment

• Da li neko vidi ove smajlice ?
            sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
              Da li neko vidi ove smajlice ?
              Jok, a fali nam bre onaj glavni za suicid
              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by Marija81 View Post
                Jok, a fali nam bre onaj glavni za suicid
                Veceras ne mogu, ali sredicu ja to sutra

sigpic

with experience.

Comment

• Ne vide se, ali pise kako se zovu pa ce biti lako

bum, onaj sto se ubjja sa puno krvi

ha, onaj sto vristi od smeha i rucicama udara o tlo

sd, Srbin sa slamkom u ustima

prv, drzi pehar

slap, Srbin sto se lupa sakom po celu

hah je isto neki vristavac od smeha..ali koji bese?

I to je to?
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Fale još laugh, fp2, tp i srb. Ova zadnja tri ne znam koja su, osim ako ovaj srb nije onaj sa tri prsta?
                    Hah je onaj što se lagano smeje, neki će reći i podrugljivo

Comment

• fp2 je ja mislim facepalm2, je l smo imali tako neki?

sigpic

with experience.

Comment

• Slikala sam sve ,malopre je pehar bio tu sada i njega nema

aluminum sulfate water treatment
                        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Preko racunara sve vidim, ali otvorila sam onaj mali prozor iz taba sa smajlicima pa necu sada da izlazim za svaki slucaj da ne nestanu, tako da ne mogu da ss, jer se ovaj prozor skroluje...dajte tacan spisak sta fali

fp2 je Srbin sto se lupa po celu
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• bum, ha, sd, prv, slap, hah, laugh, fp2, tp i srb

Valjda su to svi

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              Preko racunara sve vidim, ali otvorila sam onaj mali prozor iz taba sa smajlicima pa necu sada da izlazim za svaki slucaj da ne nestanu, tako da ne mogu da ss, jer se ovaj prozor skroluje...dajte tacan spisak sta fali

fp2 je Srbin sto se lupa po celu
                              uradi nekoliko ss, tako da se sve vidi

sigpic

with experience.

Comment

• laugh:
                                ha:
                                bum: suicide
                                fp2:
                                prv: pehar
                                slap:
                                hah:
                                tp:
                                srb: lik sa šajkačom koji se lupa po čelu

Ja ove vidim ovako,a koji je koji nemam pojma

P.S. Ne bi bilo loše i ovaj možda da se ubaci broccoli.gif
                                Last edited by Marija81; 20-07-18, 22:03.

Comment

Working...
                                X