This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Andrea Petkovic:
    "I have experienced the things that 16, 17 and 18-year-olds do. I don't feel the urge to do these types of things, to go out and party. I have done that," she told the Sun. "I now have 100 percent energy to go into tennis as I do not feel I was missing out on everything.."
    http://www.tennis.com/articles/templ...12680&zoneid=6
    Vjerovatno je zato opustenija i normalnija od ostatka tura...
    Kako god... meni trenutno najsimpaticniji lik na WTA turu... ;)

Comment

• Originally posted by Prototype View Post
      Nije Rafa crnac ali se i za njega ovo moglo govoriti u periodu 2005-2008. Jednostavno je bio snazniji i brzi bukvalno od svih igraca. Pa mu niko ne spori titule...
      U muskom tenisu to ima minoran uticaj. kakav je atleta minfils, koji vjerovatno bez problema zakucava iza glave, pa dzaba... tesko ga mozes lobovat, teze zaobici na mrezi, ..., ali u muskom tenisu nidje veze to...
      I ne sporim ja Sereni titule. Treba li da ih sporim Useinu Boltu, jer je jamajcanin?! Treba li da prizeljkujem samo bijelce u trci na 100m, pa da gledamo rekorde oko 10 sec?! ... Samo konstatujem nesto sto je vjerovatno tacno. Na kraju krajeva, nikog ne cudi sto u 30-im godinama, nakon povreda, one igraju podjednako dobro... Nikad WTA nije imao sansi protiv njih. Sve je zavisilo od njih, njihovog raspolozenja, zdravstvenog stanja... Da im se nije dogodila porodicna tragedija, ko zna koliko bi jos napravile...
      Kad igraju kosarkaski tim USA-e i npr Spanije, niko ne spori da nemaju sanse protiv atleta iz Amerike. A vidis, Sereni i Venus to niko ne smije progovorit...

Comment

• Originally posted by majabl View Post
        Andrea Petkovic:

http://www.tennis.com/articles/templ...12680&zoneid=6
        Vjerovatno je zato opustenija i normalnija od ostatka tura...
        Kako god... meni trenutno najsimpaticniji lik na WTA turu... ;)
        Ma sta ces moja Andrea najbolja
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
          Ma sta ces moja Andrea najbolja
          Što se tiče Petković stvarno iga odličan tenis ove sezone nadam se da će nsataviti u takvom ritmu u narednih sezona,ima jake udarce solidan servis dobro kretanje ,solidne volley-e i mislim da je ističe taj veoma dobat forhand.Sve u svemu odlična teniserka i zaslužuje i bilji ranking od sadašnjeg po mom mišljenju.
          http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...46811721_n.jpg
          Samo je jedan čekanja vrijedan - Roger Federer!

Comment

• Evo sta je Rezai rekla posle meca sa Serenom u Sidneju prolse godine kad je izgubila
            I think she's a fighter and her mental is very strong. I wasn't impressed.
            Today I lost. Probably next time I won.

Da te vidim sad.

Comment

• Rekla je mozda, nije rekla da ce pobediti

Comment

• Jigsaw92 samo za tebe

Serena's Wimbledon chances, prediction backlash, more mail
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Samo da vam kazem da kad je u toku GS, onda se i WTA komentarise na toj temi, nema potrebe komentarisati i ovde i tamo
                  http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                  with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Samo da vam kazem da kad je u toku GS, onda se i WTA komentarise na toj temi, nema potrebe komentarisati i ovde i tamo
                    Da, ali ja sam za Jigsaw92 postavila ovde o Sereni, jer je on, čini mi se, najčešće ovde postovao o njoj, nevezano za W.
                    Last edited by miloolja; 20-06-11, 23:19.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                      Da, ali ja sam za Jigsaw92 postavila ovde o Sereni, jer je on, čini mi se, najčešće ovde postovao o njoj, nevezano za W.
                      UPs, nisam ni pogledala link, samo sam sve prebacila sad cu da vratim taj post ;)
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                        Super tekst!
                        "Should WTA be ashamed if Serena wins Wimbledon?" Kakvo glupo pitanje.

Comment

• Pa ako ona osvoji nek se ubiju sve iz Wta. Mogu slobodno da se roknu ako ona ili Venus osvoje..

Comment

• So ovakvu igru tesko da ce Serena osvojiti

Comment

• Treba da bude zadovoljna ako stigne do R3

Comment

• Ma Serena ce morati da proigra.. Mora ipak je to Serena Williams. ;)

Comment

Working...
                                X