Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Šteta za Mašu, ali bravo za Kiki! Kako neki rekoše bar je ona svoje reči na delu pokazala , a ne ostale koje su u slobodno vreme pljuvale Šarapovu tako reda radi.
    Nema veze dobar turnir za Mašu, želim Kiki da osvoji Štutgart bar da pokupi onaj auto
    Jel može neko da me podseti za koji turnir Maša ima WC pre RG-a?
    Evo male dopune za RG: na kladionici je već izbila na vrh
    7 je kvota na nju i Halep, a sve ostale imaju veću kvotu.
    Za WB i USO i tu je Maša u prve 4

Comment

• I za Madrid i za Rim je dobila WC.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Tako sam i mislio, ali nisam bio siguran. Super

Comment

• Šta radi Nemica...cccccc
          Marijana Alveš prijatno iznenadila
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Strašan meč
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Svaka čast Nemici, manje grešila na kraju, iako je delovala prilično uzdrmano nakon druge opomene sudije i poena za Kristinu, kao i tzv auta za koji je tvrdaila da je bio..a nije
              Kiki, više sreće drugi put, sajajno si nepredovala u singlu
              sigpic

Comment

• petra.kvitova Hello guys 🖐️ I hope this picture makes you as happy as it makes me! I am in Monaco and guess what? I'm back on the tennis court, hitting with some proper balls and reunited with my dear friend @wilsontennis racquet 😍🎾 Zdravim Vas! 😀 doufam, ze tento obrazek vas udela stastnymi tak jako me! Jsem v Monaku a vite co? Jsem zpet na kurtu, hraju s normalnimi mici a mou starou dobrou @wilsontennis raketou 👌

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pliškova ispala odmah u prvom kolu kod kuće.. cccccc
                  sigpic

Comment

• Belinda nikako nema srece sa povredama

Comment

• Ajao pa nju uništiše povrede

Comment

• Ostapenko ispalila 70 vinera danas protiv Wozniacki u Pragu

Comment

• Kakav TB odigrala Haddad Maia, lep poen za kraj sat

Comment

• Udaraju ljepotice ko da mrze

I bome Bouchard iznenaduje, ovakve izmjene do prije dva tjedna je mogla samo sanjat
                            Last edited by Mrkela; 08-05-17, 20:07.

Comment

• za Masine obozavaoce, posto ih je sad prepun forum

My grass court tournament schedule

sigpic

with experience.

Comment

• Marketa Vondroušova osvojila ITF $100k turnir u Trnavi (SVK) i od ponedeljka će biti u prvih 100 na svetu. Pridružuje se CiCi Bellis. Doduše, Marketa nije igrala par meseci prošle godine i uz to na WTA turnirima je dobila svega 2 WC, obe u Pragu; a već ima WTA titulu Sada je očekuju kvalifikacije na RG. Nadam se bar glavnom žrebu i bilo bi dobro kada bi smanjila broj turnira. Već ima preko 40 pobeda ove sezone. U finalu u Trnavi pobedila Paragvajku Veronicu Cepede Royg koja takođe ulazi u prvih 100 od ponedeljka. Upravo je Cepede Royg u polufinalu posle tri tesna seta pobedila mladu Potapovu (2001. godište). Potapova i Anisimova su vodeći dvojac svoje generacije, obe u prvih 300. Anisimova je osvojila i USTA WC za Rolan Garos.

Laura Robson konačno osvaja jači turnir i vraća se u prvih 200.

Destanee Aiava je imala par dobrih pobeda na evropskoj šljaci i za sada se drži u prvih 200.

Comment

Working...
                                X