Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jovanovski prvi nosilac u Bakuu. Igraju i Dolonc i Krunic u glavnom zrebu. Osmi nosilac je Vesna
    Last edited by wanderer; 21-07-13, 09:31.

Comment

• Eto Bojani prilke za trofej

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
        Eto Bojani prilke za trofej
        Bojana brani trofej

Comment

• Stanford - zreb

Comment

• Originally posted by earthSRB View Post
            GOOOO Schiavoneeeee
            link

Comment

• Gerges i dalje u ocajnoj formi, Pasek postigla pobedu predajom Kudrjavceve, prvu nakon AO u januaru (bar sto se tice WTA tura), a Govorcova nocas dobila i Stosur... Svasta...

Bojana otkazala turnir u Karlsbadu, ne znam je li neka povreda u pitanju koja je mozda i doprinela danasnjem porazu od Ons. Donna bi stvarno morala da izadje na kraj s preostalom boranijom u Bakuu.
              Last edited by wanderer; 24-07-13, 18:15.

Comment

• Donna razocarala. Bas bledo izdanje, monogo gresaka, bez inicijative u vecini poena a i kad bi preuzela istu neretko bi promasivala... Svitolina je bila mnogo bolja u prvom setu, lepo gradila poena i na kraju zasluzeno igra drugo uzastopno polufinale na WTA turnirima u karijeri. Mozda je ovo sansa za prvu WTA titulu za U20 igracice u ovoj godini. U zrebu je jos Tunizanka Ons Jabeur.
                Last edited by wanderer; 26-07-13, 12:12.

Comment

• Svitolina u finalu, prvo u karijeri i drugo za devojke rodjene 1994. Drugo za U20 igracice ove godine takodje. Protivnica Peer. Ne znam sta da ocekujem

Comment

• Elina Svitolina osvojila prvu WTA titulu u karijeri! Prva WTA titula za U20 igracice u ovoj godini

Comment

• Sharapova ne igra u Torontu
                      Tennis Panorama News ‏@TennisNewsTPN
                      Maria Sharapova pulls out of Rogers Cup with hip injury
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Sharapova ne igra u Torontu
                        Mozda se i ona lupa ha?
                        sigpic
                        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Cibulkova pobedila Radvansku u finalu Stanforda sa 3:6, 6:4, 6:4.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Zreb za Washington
                            Zreb za Carlsbad

I Ana i Jelena igraju Carlsbad, JJ igra protiv neke Burdette, sigurno earth zna nesto vise o njoj a Ana protiv Cibulkove

sigpic

with experience.

Comment

Cibulkova pobedila Radvansku u finalu Stanforda sa 3:6, 6:4, 6:4.
                              Shamarala je lopticu kao mushkarac i razbila sebi komplex zvani Radwanska,svaka chast.
                              SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

Zreb za Washington
                                Zreb za Carlsbad

I Ana i Jelena igraju Carlsbad, JJ igra protiv neke Burdette, sigurno earth zna nesto vise o njoj a Ana protiv Cibulkove
                                Valjda se umorila Dominika, pa Ana neka zavrsi to u dva seta

Comment

Working...
                                X