• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Radwanska je uspjela i Wozniacki da smori
    sigpic

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Trgla se Dankinja,tata je obavio dobar posao
        sigpic

Comment

• Nisam gledala ceo mec Kivtova-Zvonareva, tj. nisam gledala sam pocetak, ali Kvitova je super igrala, dosta vinera, malo se stegla pred kraj meca pa je Zvonareva stigla, ali je ipak bila mnogo bolja i zasluzeo pobedila

A Radwanska i Wozniacki lepo sam rekla da ce igrati do ponoci
          ali tata stalno dolazi do terena i nesto joj prica
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Nisam uopste gledao Kvitovu i Veru, ali sudeci po rezultatu ovo je bila rutinska pobeda za Petru

Karolina se naravno izvukla samo na sebi svojstven nacin i izvukla izuzetno vaznu pobedu, jer realno je da ce Veru dobiti i plasirati se u polufinale

Marija uzasno odigrala prvi set, vidi se da je ona povreda skocnog zgloba uticala na njenu igru Nadam se da ce se popraviti

Sto se tice terena moram da pohvalim izgled, ali i atmosveru. Tribine su mracne kao na muskom mastersu, boje odlicne, a publike ima znatno vise nego ranijih godina u Dohi, cak sta vise sve je puno i publika aktivno ucestvuje tokom citavog meca. Bravo za Istanbul
            sigpic

Comment

• E bravo,upravo to,kakve su da su ipak je ovo slag na torti i treba da bude posjecen turnir,danas je posjeta sjajna,atmosfera odlicna i svaka im cast,mnogo bolje nego u Dohi
              sigpic

Comment

• Ja sam verovatno jedini coek na forumu koji navija za Wozniacki, vreme je da se osvoji nesto znacajnije
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                  E bravo,upravo to,kakve su da su ipak je ovo slag na torti i treba da bude posjecen turnir,danas je posjeta sjajna,atmosfera odlicna i svaka im cast,mnogo bolje nego u Dohi
                  Upravo tako. A Doha je bila prazna i kad su seke Vilijams ucestvovale na turniru, Ana i JJ, Safina, Elena... Ma definitivno pametan potez

Ajmo Marooooo 2-0
                  sigpic

Comment

• Sa tvitera, Istanbul je pun pogodak

WTA WTA
                    Today's attendance at #WTAChamps is 10,284 people. It's a packed stadium here in the Sinan Erdem Dome!! #WTAChamps
                    auu kakvu gresku pravi Masa i Stosur vraca brejk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Aaaaaaaaaa umjesto da ode na 4:0 ono 3:2
                      sigpic

Comment

• eeeeee mojaaaa Marijaaaaaa
                        sigpic

Comment

• Dobro je odreagovala posle 0:30,visio joj je mec tu.Stosur slajsuje i ceka greske,ocekivano posto Marija od onih 3:0 i 0:40 mnogo vise promasuje
                          Last edited by Vladan; 25-10-11, 21:29.
                          sigpic

Comment

• a joj joj jojjjj

Bojim se da je ovo kraj za Mariju jer je u ovom trenutku Viktorija preveliki zalogaj za nju. Srljala je mnogo, gresila, svoje sanse nije iskoristila i nije odvela set u odlucujuci set. Definitivno se oseti njeno ne igranje poslednjih mesec dana, ali to joj svakako nije opravdanje za ovakve greske.

Stosur je igrala dosta dobar tenis i pre svega pametan.

Sutra Stosur - Azarenka
                            Sarapova - Li
                            Voznjacki - Zvonareva
                            sigpic

Comment

• Sam zasluzeno pobedjuje, u 1. setu je bila mnogo bolja, u 2. setu je imala pad, ali Sarapova je sama kriva sto nije napravila dupli brejk kad je imala 0:40, a i posle je na brejk loptu za Stosur napravila glupu gresku.
                              U zadnjem gemu je imala neku sansu, ali je Stosur tada isuvise dobro servirala.
                              I samo mi nije jasno kome su bili upuceni oni zvizduci na kraju?

sigpic

with experience.

Comment

• Another Elite Eight Announced For Bali

Marion Bartoli, Sabine Lisicki, Roberta Vinci, Daniela Hantuchova, Anabel Medina Garrigues and Nadia Petrova are the six direct qualifiers, with Ana Ivanovic and Peng Shuai receiving the two wildcards for the event.
                                Bali se igra od 3.11-6.11

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X