takooooo je mooomci...ajmooooo +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*
      Nada umire zadnja
      zato nikada nemoj tašta da ti se zove Nada &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

evo ga Michael Beasley

Comment

• Odg: 2010 NBA Playoffs

Dr. Ray Allen for threeeeeeeeeeeee h5g6k8
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

jaooooj kako težak šut i glup je uzeo Udonis Haslem $JS}| $JS}|

Comment

Wade se izgleda povredio i to ozbiljnije... +-*^%*
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kako je glup ovaj Dorell Wright! &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
              Ahahahahahahahahahahahahahahahhahaa, pa covek ima faul da napravi i 'ladno pusti Pierce-a da sutne. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
              sigpic

Comment

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa koje je majstor Pol ^%@7f
                sigpic

Comment

Majami takticki odigrao zadnji minut uzasno. Prvo nikakva organizacija zadnjeg napada, onda mogli da fauliraju na dve tri sekunde do kraja i nista.

Comment

Evo ljudi, SA - Dallas. @(*6sd$%

http://www.livescorehunter.com/index...amp;Itemid=207
                    sigpic

Comment

The Mavericks have lost 16 of the last 17 playoff game Dan Crawford has reffed.

Comment

Sta ce covek kad vas mnogo voli... &*#GI(]
                        Ajde valjda ce se Carlisle malo opametiti pa ce ubaciti Roddy-a u igru. @(*6sd$%

EDIT: Tek sad sam poceo da gledam tekmu, vidim da igra. @(*6sd$%
                        sigpic

Comment

Ubacio ga. Ako napravi 2 greske,ide na klupu.

Comment

Dallas na gostovanju: 27-14.Najbolji u ligi. Ne vidim ja to.Bravo za odbranu Dalasa. SA, suta 56 %, a u prva dva meca 50%.

Comment

ma dobija ovo San Antonio +*@WT*48* +*@WT*48*
                              Đinobili ima 0 poena,a oni vode...tako da kada ga njega krene ne vidim kako će da izgube +*@WT*48*

Comment

Dobro jbg, San Antonio je zadnjih mesec dana odigrao furiozno i to bez Parkera. Sad kad se jos i Tony vratio to je mnogo mnogo jaka ekipa.
                                Niste imali srece da izvucete Portland, sad ce biti klanje najverovatnije u 7 meceva sa Spursima. @(*6sd$%
                                sigpic

Comment

Working...
                                X