• Time
  • Show
Clear All

• Odg: 2010 NBA Playoffs

http://www.youtube.com/v/I18t5tQMEdA...&fs=1&
    #%d* #%d*

Comment

Ti si zavrsio s ovim forumom,za sada.... Javi se tamo 1 jula kad Lebron dodje na redu.... -E)%&4 ...This is the Lake show! :fc-[

Comment

Pa sta ako je ispao Klivlend da batalim da gledam NBA? fghj48d Auu sine al' si ti plitak... Ja ne pratim NBA samo zbog LeBrona, tuga bi bila da pratim samo zbog njega...
        I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

"uteha za ovu razocaravajucu sezonu"

Vec si se stuznio..... //h*svb

Comment

Pricamo o duelu Alen vs Kobi i ti ubacujes u tu pricu LeBrona.. I jos mi kazes da sam zavrsio sa ovim forumom... Stvarno nema smisla.. Vidim da nisi na mom nivou tako da je ovo zadnji post na koji ti odg... @(*6sd$%
            I can accept failure, everyone fails at something. But I can't accept not trying...

Comment

"Vidim da nisi na mom nivou"

Eeee to ti je dobra! #$&+|r #$&+|r

Comment

Pierce je ovde lagano mogao da slomi ruku... #%d*
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobra utakmica za sada ^%@7f
                  Alen ima neverovatno brz izbacaj, nekad deluje suludo juriti ga po terenu za DZ
                  Prvi put u zivotu navijam za LA &*#GI(] &*#GI(]

Comment

Ode LA na 11 razlike, ne znam kako Boston moze da se vrati u ovaj mec.
                    Suns-i su bar imali neverovatan napadacki potencijal i na klupi, a kamoli u prvoj petorci, kao i mogucnost da za kratko vreme smanje veliku razliku.
                    Kod Kelta ce to morati da traje mnogo duze...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Samo da Pau ovako nastavi celog meca,i bice ok.... @R&}*

Comment

Da bi se vratili Seltiksi, moraju vise igrati na Rej Alena i Garneta. Takodje prva postava da igra sto duze (koliko moze) jer su Robinson, Bejbi i Perkins igraci "domaceg terena" koji se "hrane atmosferom" (difens) &*#GI(]
                        Pokusao sam sebe da ubedim da navijam za LA ali nikako ne ide &*#GI(] &*#GI(]
                        Izgleda da cu ostati neutralan @R&}*

Comment

"hrane atmosferom"

Svaka cast! #$&+|r &*#GI(]

Comment

Difens pam pam Difens pam pam &*#GI(] &*#GI(]

Comment

A jos kad puste one trube..... &*#GI(] ...kao ono iz kaubojskih filmova &*#GI(]

Comment

Opet se ova pickica baca po parketu... #%d*
                                Kako mrzim Spance, Gasol je prvi na toj listi. &*(@W6
                                sigpic

Comment

Working...
                                X