No announcement yet.

ATP World Tour Series 250 - 2016. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Delpu baš prija štutgartska trava što raduje pred Vimbldon. Udari poneki put i bekhend mada mu je to lakše sa ovim brzim lopticama jer generiše njihovu snagu.
    sigpic

Comment

• Ne javlja se danas šefica. Da je nisu klinci pregazili u guranju za autogram ili neki suvenir?
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Turnir je prelep, mnogo mi se svidja, mali, sladak, igraci skroz dostupni, videla sam Thiema, Simona, Haasa, Lopeza, Juznog,Lajovica...sa Thiemom i Dusanom imam selfi
        I svaka cast Lajovicu, pristao na sliku a Kudla ga minut pre toga unistio
        I onda za kraj, videla sam Roletaaaaaa
        Samo sto je kisa pala, pa je prekinuo trening posle 45 min

Od sutra imam karte za CC

Sent from my Z3 compact <3
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Nema on sta da tarzi na travi sa Kudlom, doktor u odnosu na njega. Opasna 4 meca u Stutgartu sutra, vredi pogledati svaki
          Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Usput, Haas izgleda savrseno

A nadam se da ce sutra biti ok vreme, ujutru je oblacno, a posle su moguci pljuskovi, valjda ih nece biti puno

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Evo slika spoljnjeg terena, mnogo dobro izgleda

sigpic

with experience.

Comment

• Pozdravi Hasa i aman slikaj se sa njim 😜
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• E promakao mi je, mozda sam i mogla
                  Ja sam gledala Roleta, jer tek sto se pojavio i samo cujem neko desavanje iza mojih ledja, kad ono Haas daje autograme
                  I onda je prosao na terene do Roleta

sigpic

with experience.

Comment

• Slikaj sutra jos malo terena, na oficijelnim sajtovima oba ovonedeljna ATP turnira ne moze se naci nijedna!

sigpic

Comment

• Ma pusti Roleta ženo a mogla si ovu sliku i da rotiraš baš, mada bolje ti to ponovo slikaj, ne vidi se dobro
                      sigpic

Comment

• Ne mogu sa telefona da rotiram slike

Inace, majstor Jaziri masina, trenirao 2h

sigpic

with experience.

Comment

• Ne valja ti taj fon ništa.

Sutra imaš odličan program
                          sigpic

Comment

• I danas bi ostala da gledam Lopeza i Mishu, ali pala kisa...
                            A sutra je prognoza bas budjava

sigpic

with experience.

Comment

• Bravo Strufi, odlican prelazak na travu posle izgubljenog Celindzer finala na sljaci pre dva dana i povratak od 0-1 danas

sigpic

Comment

• Kakva provala aaaaaaa hahahaahaha
                                https://twitter.com/thetennisisland/...63934951493632
                                OVAKO

Comment

Working...
                                X