This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    To je i bio plan, da se napadne Rogers agresivno. Ne znam samo koji ce moj on na probowl-u, ima boljih kornera od njega.
    Statistika te vodi na probowl...a on ima dosta presecenih lopti.

A i probowl je kurac

Comment

• Gubimo mi ovo i dosadna je tekma, odo' da spavam, imam kolokvijum ujutru.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al' su se Giantsi raspali...

Ali Ilija je to...2 min drill ce da padne na kraju

Ajde deda baci crvenu!!!

Comment

• Cak i da baci "nema dovoljno dokaza da se preokrene odluka"
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Cak i da baci "nema dovoljno dokaza da se preokrene odluka"
            Ako i ovde sudije zaseru...

EDIT: Tako je bre! Ajde Ilija! Gadjaj sad Nicksa
            Last edited by Ljuba90; 23-01-12, 02:25.

Comment

• Kakva pascina sunce ti jebem
              sigpic

Comment

Kakva pascina sunce ti jebem
                Idi spavaj cavo!

Comment

• Cuti, to je obrnuta psihologija nabijem te

Gotovo je ovo, sad ce Smith da baci 3 TD-a do kraja.
                  sigpic

Comment

• Ali tekma je bas losa

Sad ce Vernon da uvali jos jedan...Jedini krsten hvatac kod SF-a.

Comment

• Ajde Ilija! Sad il' nikad

Comment

• Williams napravio jos jednu glupost prilikom punt returna i ode mast u propast.

Imamo SB sa dva krstena QB-a

Comment

• Hvala Biliju Kandifu, da bog da nikad vise nista ne sutnuo, konjino retadirana.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                            Williams napravio jos jednu glupost prilikom punt returna i ode mast u propast.

Imamo SB sa dva krstena QB-a
                            Williams, u tako bitnom trenutku da napravi takvu neoprostivu gresku, a i pre toga je omogucio Dzajantsima da budu privilegovani u nekim situacijama.
                            Oba tima su igrali odlicnu odbranu, Mening nikad nije vise popaso travu nego sinoc.
                            Prednja cetvorka Najnersa je kineski Zid, al eto nedostatak srece ih je kostao da igraju SB, isto vazi i za Baltimor.

It's time for revenge!
                            Last edited by Ricma; 23-01-12, 09:07.

Comment

• Svaka cast za Debelog na avataru

Svakako nas ceka spektakularan SB.
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Zaspao sam na 2 minute warning-u i kad sam se probudio, ono na SC-u Boomer najavljuje SB Patriots - Giants, kako mi je laknulo.

Maricu, imali smo srece!? Sta je sa prvim TD-em Niners-a koji nije postojao?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X