X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Majami ima svoju Zonu Sumraka.

Comment

• E jebem mu mater, nikad se odluka nije menjala ako ne postoje jasni dokazi, ako je ono bilo jasno ja dam glavu...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa konacno zivotinja!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Promasen FG na kraju i ostaje 17:0 za Majami.

Edit:Smanjena je prednost na 17:3.

Edit2:Krece pravo krljanje, razlika je samo jedan posed.Mirise na preokret, a ne mora da znaci.
          Last edited by Ricma; 24-12-11, 20:12.

Comment

• Al' nas pokrase za ovaj fumble, bruka i sramota...

EDIT: AHMAAAAAAAAAD I CRUUUUUUUUUZ
            sigpic

Comment

• Ahmad the Wall
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Et', samo da smo dobili one utakmice koje smo trebali da dobijemo (Seattle, Washington x2) sad bismo uzivali u ovoj tekmi bez trunke nerviranja, ali ne, kao i svake godine mora to komplikovano jer jednostavno nije zanimljivo.
                sigpic

Comment

• Sta uradi Carolina Tampi

Sanchez poklanja jos jednu pobedu protivniku

Comment

• INTERCEPTION!!!

MekKorti pruzio NE sansu da povede.

Comment

• Tebow puk`o.

Comment

• Minnesota bez Ponder-a i Peterson-a gazi Washington.
                        sigpic

Comment

• Prvo vodjstvo NE, nazalost samo FG i +3.
                          Ako odbrana funkcionise kao sad u drugom poluvremenu, ne bi trebalo puno da se brinem.

Comment

• gde moze online da se gleda nfl? znade li neko?
                            http://www.kuvajsam.com

Comment

• Idite bre sudije u 3 lepe

@maximus

livescorehunter.com ili firstrowsports.tv pa ces se vec snaci tamo.

Comment

• JASON PIERRE PAUL!!!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X