X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post

@Maric
    Godina proizvodnje - 1910 ako je suditi po broju pored prezimena koji ukazuje na broj godina.
    Lazem narod, kako me nije sramota.

Majkl Vik ce gledati poraz sa tribina.

Comment

• Vince nastavlja gde je stao u prosli ponedeljak, Phila postade pravi rehab center za raspale kvoterbekove.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nakon loseg starta, sve se preokrenulo u korist NE i sada pade interception i imaju sansu da povecaju prednost.

Ajmo Tomo...

Comment

• Ispade da eaglesi bolje igraju bez vika.

Comment

• Defanzivci Petriota im daju previse prostora i kako to ne iskoristiti...
            Al ajde dobri su u napadu, ali ocajni u napadu, nemaju cemu da se nadaju.

Edit:Ves Velker za bezbrizno vodjstvo.
            Last edited by Ricma; 27-11-11, 23:08.

Comment

• Dobijamo mi ovo. Nema sanse da se Eaglesi vrate sa 18.
              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• To ce biti stvarno podvig ako ucine, a nemaju puno vremena do kraja trece cetvrtine.

Sledece nedelje laganica protiv Indijane.I njima ne igra jedan od najboljih kvoterbekova.Right?

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                  To ce biti stvarno podvig ako ucine, a nemaju puno vremena do kraja trece cetvrtine.

Sledece nedelje laganica protiv Indijane.I njima ne igra jedan od najboljih kvoterbekova.Right?
                  Najbolji*

Comment

• Slazem se sa MVPijem. Manning je GOAT.
                    To ce biti sprdnja. Moze se malo i odmoriti jaci deo ekipe. A i mogao bi i Ocho malo da se probudi.

Edit: Grooooonk
                    Last edited by Nebojsa; 27-11-11, 23:50.

Comment

• Kakav pas Rex-a sunce ti jebem.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Kakav pas Rex-a sunce ti jebem.
                        Hahahhaha ma korner je retard... Evo ga Tebow cujem ga kako ulece

Comment

• Da li sam ja dobro procitao dole ili sam se zeznuo, Moris Jones Drew 99 yrds TD run

Comment

• Dumervil!!! Ma sedi dole!

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                              Da li sam ja dobro procitao dole ili sam se zeznuo, Moris Jones Drew 99 yrds TD run

Da vidis tek CJ-a, cini mi se 196.
                              Izgleda da je skontao konacno da je sezona pocela.

EDIT: Donese mi Washington 5 soma, doduse jurim ih vec 4 kola.
                              sigpic

Comment

• Patsi ubise ove mucenike kao sto smo predvidjali...

@Nebojsa-nije se to desilo

Comment

Working...
                                X