This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vladan View Post
    Fila jaca nego ikad,nadam se pobjedi Minesote,navijam za njih!
    Malo igraju sa Giantsima ali nema veze
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
      Malo igraju sa Giantsima ali nema veze
      Valjda Vladan zna bolje

Staford 2 int-a,Cam 1...A Dalton nastavlja po starom i bez A.J. -a

Comment

• Znao sam da je Buffalo kurac od ekipe i opet ih redovno igram, bem ti budalu...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Morate da vidite TD Blounta...najbolji run td ove sezone

A Majami je preporodjena ekipa. Moore je sjajan,a Bush sve bolji.

Comment

• Posto sam poceo pratiti NFL , malo cu se ukljuciti u temu.

Gledam Baltimore i Cincinnati , u prvoj cetvrtini ocajan Baltimore , Cincinnati u potpunosti izdominirao , ali Baltimore imao jedan odlican prodor u 2 delu i dosli su do TD i posle suta za dodatni poen , na 7-7 ;_)
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Cam kraljina Vec sada je veoma dobar, stvarno ne mogu ni da pretpostavim koliko dobar moze da postane. Staforda treba okaciti da visi za primer, covek ima najbolje oruzje kroz vazduh u novijoj istoriji NFLa i onako zajebava ceo tim

Btw, tek sad vidim da je TD za Green Bay postigao Raji E to moram da vidim, obozavam debelog

Sta se desi sa Mooreom, preko noci covek postade Brady
              Last edited by Nebojsa; 20-11-11, 19:35.

Comment

• Jel gledao neko majami?Vidim da vode 21:3

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                  Sta se desi sa Mooreom, preko noci covek postade Brady Rodgers

Luda nedelja...Kako mi je gotivan Miami. Imali su srece da se ono tele povredi

Btw, Palmer odlican.

Comment

• Tako je Rex, tako je Skins-i, idemo bre!!!
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dzaba se nadas Mac, to Cowboysi dobijaju bez problema, DeMarco ce upaliti motore i to je to. Nisu Redskinsi dorasli ni jednodimenizonalnom Dallasu, a kamoli ako mogu i da trce.

Comment

• Ne znam zasto potcenjujes odbranu Redskins-a? Napad im jeste zivo sranje, oba TD-a su postigli zato sto im je bas odbrana obezbedila odlican field position. Secam se i tekme iz Dallas-a ranije ove godine, Washington je to trebao komotno da dobije, ali se Homo izvukao jednim big play-em pred kraj i verovatno spasio sezonu. Da su to izgubili sad bi verovatno i Homo i Garett trazili nove poslove.
                        sigpic

Comment

• Jebeni Lionsi opet preokrenuli...

Comment

• Ovi promasise field goal i sad ce Dallas da izjednaci, bem ti NFL i promene momentuma...
                            sigpic

Comment

• Hahaha al na tekmi baltimor sinsinati razbise sudiju.

Ray Rice jos jedan TD.

Comment

• Ode sudija u tri lepe ...

Dalton int i nakon toga td za Rice-a

Comment

Working...
                                X