X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by apacrow View Post
    Tacno sam znao koja ekipa prati NFL
    Jel si i ti jedan od nas?

Ja nazalost sutra imam ispit,tako da cu uskoro u 'aljine.

Tesko ce Panteri da dobiju ovo. Odbrana busna. Jedino dva rukija za pohvalu - Kuechly i Norman.

Comment

• Reko' ja da ce Barden da se popisa. Kakav je poklon bila kvota na nas, a ja bez dinara.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 2,25 kvota , tacno su i ove kladionice pocele da caste ako nista

Salu na stranu moze biti ovde jos svega ali mislim da necemo komplikovati ovo
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          Jel si i ti jedan od nas?

Ja nazalost sutra imam ispit,tako da cu uskoro u 'aljine.

Tesko ce Panteri da dobiju ovo. Odbrana busna. Jedino dva rukija za pohvalu - Kuechly i Norman.
          Mislim, kako da zivis u Americi i ne pratis NFL. Ne ide to.
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
            2,25 kvota , tacno su i ove kladionice pocele da caste ako nista

Salu na stranu moze biti ovde jos svega ali mislim da necemo komplikovati ovo
            Mozzart 2.45
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Upisao se i Brown veceras , kakva dominacija
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                Mislim, kako da zivis u Americi i ne pratis NFL. Ne ide to.
                Taj fazon. Za koga navijas?

Bice ovo duga noc za mlade Pantere.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Taj fazon. Za koga navijas?

Bice ovo duga noc za mlade Pantere.
                  Favorite mi je GB. Mada ima ih jos.

Inace u TX je fudbal kao religija. Ja to jos nisam video.
                  It is not the violence that sets a man apart.
                  It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Gde je bila defanzivna linija prva 2 kola da mi je znati.
                    Giants power football, baby!
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Ocekujem veceras monster partiju od Barden-a, taman da do kraja sezone preuzme Mario-ovu ulogu.
                      Ko je ovaj tatica bre?
                      sigpic

Comment

• Torrey Smith verovatno nece igrati veceras, mladji brat mu je poginuo u saobracajki. Svejedno, NE opet puca veceras. N`Gata ce biti veliki problem, a nema ni Hernandeza nj Welkera realno, za 3 snapa koja ce odigrati nece moci mnogo da prmeni. Jedino da Edelman odigra utakmicu zivota.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Sta mislite sta bi moglo od iznenadjenja veceras ,Sinsinati mi deluje kao realno iznenadjenje protiv Vasingtona

Comment

• Nije to iznenadjenje, Sinsi je kvalitetniji od Washa. Plus, prvi mec kuci za buducnost tako velike fransize, to je i Peyton gubio, a ne RG III.

Sada cete se smejati, ali ja bih igrao na Minny protiv SF, koliko god to izgledalo daleko u ovom momentu. Vikinzi su mnogo nezgodna ekipa.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Meni je na 2 tiketa SF u hendikepu , nije veliki 6,5 hendikep , bice jedan TD viska dosta

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Torrey Smith verovatno nece igrati veceras, mladji brat mu je poginuo u saobracajki. Svejedno, NE opet puca veceras. N`Gata ce biti veliki problem, a nema ni Hernandeza nj Welkera realno, za 3 snapa koja ce odigrati nece moci mnogo da prmeni. Jedino da Edelman odigra utakmicu zivota.
                                Ja sam optimista po pitanju vecerasnje utakmice. Naravno nemam cime da potkrepim to,osim da se nadam odlicnoj utakmici Brejdija i jos boljoj odbrane.

Comment

Working...
                                X