Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Sunderland, Newcastle i AV su se samouništili. Ne znam je li bilo sezone da su tri kluba više zaslužila da ispadnu, i to ne samo kroz jednu sezonu.
      Ne merem da ne navijam za Norič na otvaranju kola.

Comment

• Pusti to saburo druze, gledaj u 16h Junajted-Vila, klasik u najavi i vjerovatno 1:0
        sigpic

Comment

• Opet nema nijedan prenos na prva 3 kanala u 16h...
          I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Kakvi,ovu i sledecu tekmu Junajted nabija gol razliku,Runi het-trik golova i asistencija da obezbedi mesto na EP

Posle fantazije prikazanih igara,novinari mole LVG za oprostaj,Murinjo na aparatima
            "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Kripl Fajt ajmooo
              "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Originally posted by z0La View Post
                Opet nema nijedan prenos na prva 3 kanala u 16h...
                Zbog glupu odbojku Naj jacu ligu zapostave
                Hard work beats talent when talent doesn't work hard!

Comment

• Mora odbojka F4 na jednom od tri kanala, takav je ugovor, prosle nedelje zene, ove muskarci. Ima prenos na SK HD Njukasla jer je Real logicno dobio prednost u odnosu na tu utakmicu, a tenis je nedodirljiv.
                  sigpic

Comment

• Stvarno je sramota dve nedelje za redom.
                    Originally posted by Vladan
                    SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
                    :vinjaksmajli:

Comment

• Te školske sportove treba da radi SOS kanal kao što radi LBŠ (Ligu Budućih Šampiona), a ne SK.

Comment

• Cist penal

Comment

• Majstorski izveo, ovo se ne brani.
                          sigpic

Comment

• A oni se bune kao nenormalni, ja kapiram sudija zeznuo stvar...a ono penalčina kao suza. Wisdom u neverici..."Zašto penal"..a ispao glup samo tako"...
                            I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Gledaj ove penzionere u prvim redovima zamotane u neke folije

Comment

• Noric kad god primi gol prvi,posle ide na 3+

Comment

Working...
                                X