X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Toliko ste na forumu i to ne znate
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Toliko ste na forumu i to ne znate
      Jbg ne moze se sve ispratiti, tezak je zivot nas studenata
      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Ma, šta ima da postavljam adresu bloga, kao da sam ja željan publiciteta.

Šalim se, evo adrese. Sada je malo zatišje pred buru, dok ne počnu ove pripremne utakmice i onda opet krećemo punom parom, kao Rafael Benitez.

http://nufc.blog.rs
        "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Ništa, čekamo ove botove opet za 3 godine i da krene opet ista priča...

Samo mi nije jasno gde nestadoše oni silni akaunti...
          I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

• Је ли багро, зна ли ко да ли квале за ОИ ради и РТС или само СК?
            Arise, Serbia!
            You fell asleep long ago,
            And have lain in the dark.
            Now wake up
            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• RTS će prenositi Srbiju. SK ostalo.
              UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Mislim da RTS radi Srbiju, dok SK radi ostalo, ali neka potvrdi Vladan.
                "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

• Да, вероватно је то.
                  Arise, Serbia!
                  You fell asleep long ago,
                  And have lain in the dark.
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ponovo fulao insajd men. Kvalifikacije u kosarci za OI sva tri turnira na SK
                    sigpic

Comment

• Ma daj, šta pričaš? Nije valjda opet? E jebemu miša.

http://www.sportklub.rs/utakmice-tri...oliuzivo-na-sk
                      UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Pa, kako? Pa, zašto? Pa, makarena je rekao da onaj turnir iz Manile ide na Areni.

Ovaj Neca Simeunović konstantno pravi probleme.

Comment

• Meeh šteta što su zaključali tamo temu, pod izgovorom da se ne drže iste, pa sada nemaju gde da se pravdaju i izmišljaju izgovore za one silne budalaštine i fantazije što su iznosili mesecima, odnosno na taj način su spasili onog "privilegovanog" što gleda ekskluzivno potpisane ugovore... mada ima više nikova i naloga... nestaće jedan, opstaće drugi...

Idemo dalje... dalje... čekamo, čekamo...
                          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Svakako je sve pogodio bez ovo. Desi se, pogresi covek. Nema potrebe sumnjati u te izvore.
                            sigpic

Comment

• Na wikipedia objavljeno da arena sport prenosi englesku premier ligu za sledeću sezonu...

Comment

• To je to onda. Ne moze bas svako da pise na vikipediji, done dealio.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X