• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• kiša odlaže agoniju....
    sigpic

Comment

• Sta kisa pada?
      Trebali su jos juce prebaciti mec na CC i ova prica ne bi ni postojala. Ne znam zasto uopste postoji opcija pitati igraca kada postoje uslovi da se mec nastavi na drugom terenu.
      A, zasto danas oni nisu na CC, bas zbog ovakvog razvoja situacije?

Comment

• Tako je bilo predvidjeno, ali je Kevin jebeni Anderson znajuci da nema sta da trazi odbio da nastavi sinoc. I super je sport dje jedan Kevin Anderson moze da odluci oce li se igrati ili ne protiv prvog tenisera svijeta. Bas da vidim da mu je preko puta bio Federer ili Nadal bi li ga iko ista pitao. Cinjenica je da ih boli kurac za Balkance i da ih trpaju samo tako, iznova i iznova. Pogledajmo suspenzije Cilicu i Troickom kojima nista nisu nasli i kaznu dokazanom kokainu Risaru Gaskeu. Potvrdili na SK da su bili upalili reflektore, sve bilo spremno za igru, ali mocni Anderson, najjaci lobista na planeti Zemlji nije htio.
        sigpic

Comment

• Evo skidaju navlaku

Comment

• Originally posted by Weltschmerz View Post
            Pa onda se ne bi držali principa. To su mogli i juče da urade da su hteli.
            I znate li sta ce na kraju biti danas? Novak ce cekati i cekati da se ponovo stvore uslovi za C1, odigrati i pobediti a posle ce ostale meceve ili barem onaj poslednji sa C1 prebaciti na CC posle Serene.

Comment

• Sutra vjetar stupa na scenu, najvjetrovitiji dan na turniru, a možda i ikad

Comment

• Opet Djokovic plasi decu

http://timesofindia.indiatimes.com/s...w/47978014.cms

Comment

• A g-đa Federer ovu stariju...

http://www.news.com.au/sport/tennis/...-1227428859907
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Mirka Boss

That is believed to have been Mrs Federer.
                    If so, the centre court crowd salutes her.
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Na CC oni veterani dublovi cirkusanti uništavaju travu pred završnicu turnira.

Ajde sad recite da organizatori turnira imaju dva grama mozga u glavi.

Comment

• Ispala braca, Bopana i Mergea su odlicno odigrali, bas je bio zanimljiv mec
                          Na kraju Mergea odservirao as iz drugog servisa na mec loptu, a servis mu defintivno nije najjace oruzje

sigpic

with experience.

Comment

• Sad je isla odlicna emisija o wimbldonskoj istoriji, Pralica bio u muzeju, bas sam uzivala

sigpic

with experience.

Comment

• To si mogla da kažeš i pre emisije ili bar ranije.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Top Tenis emisija, juri reprizu

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X