ATP Rankings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: ATP Rankings

Mozda je nekako stigla i na MTF,ali ova tabela je izvorno sa rf.com-a %QWT&W
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=2171.msg122248#msg122248 date=1270999636]
      Mozda je nekako stigla i na MTF,ali ova tabela je izvorno sa rf.com-a %QWT&W
      [/quote]

Ok, hvala, izvini ako sam smarao @(*6sd$%

Comment

Lista za 12.04.2010

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

ATP Race - 12.04.2010.

Comment

Murray pada na 5.mjesto I#^@8

A DelPotro ide na 4.mjesto,koji kralj,covek ne igra 2 mjeseca evo napreduje..Bravo DelPO +*@WT*48*

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=2171.msg122214#msg122214 date=1270993000]
              Moguca pomeranja na ATP listi posle MC-a za top 8,posto dosta njih ne igra,ne moze da dodje do velikih promena, osim sto Marej moze da prestigne Nadala, u slucaju da Marej osvoji a Nadal ispadne u SF,a svi znamo da se to nece desiti.

[/quote]

Zasto Federer ne gubi 90 poena??? Ne shvatam. (%fsd%&j

Comment

Kako ne gubi,pa izgubice 90 poena $%&5qw7

sigpic

with experience.

Comment

Pod uslovom da Nadal osvoji Barselonu,evo kako moze da izgleda tabela posle Rima.

Izmedju Delpa i Marej ce biti zestoka borba za no.4, i Davy moze da se umesa u tu borbu,ali pod uslovom da osvoji Rim. CAk Davy moze da bude i no.3,ali ako Nadal izgubi pre QF, sto je malo verovatno. Nadal moze da se vrati na no.2 ako osvoji Rim a Djokovic ispadne pre SF.
                  Roger je siguran na 1.mestu l5'%9

sigpic

with experience.

Comment

Jos na ovom tuniru ce Roger biti siguran,a onda tek ide rasplet $#^%RT

Comment

FC gresis, Roger je siguran na no.1 do pocetka RG l5'%9

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=2171.msg123950#msg123950 date=1271605982]
                        FC gresis, Roger je siguran na no.1 do pocetka RG l5'%9
                        [/quote]

Znam da je siguran do RG-a $#^%RT $#^%RT

Ali ne stvarno od Madrida do Wimbledon Roger brani 5000 poena &8@^J A Nadal oko 800 I#^@8

Ako Nadal uzme RG,zanima me kakva ce situacija tada biti,posto je to veoma realna opcija &%@5w8&*

Comment

Pa FC puno pitas,sve zavisi ko ce sta da uradi na turnirima do RG-a,kao i sta ce Federer da uradi na RG-u. Ja ti kazem da je Federer osigurao no.1 do RG-a,znaci moze da ispadne u 1.kolima svih turnira,a Nadal sve da osvoji i razlika ce biti oko 1900 poena.

sigpic

with experience.

Comment

Pa znam da je siguran do RG-a &%@5w8&*

Comment

ATP Rankings - 19.04.2010

Comment

Ma Federer prvi do Wimbledona, Nadal poslije toga 100 %
                                https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Working...
                                X