No announcement yet.

Monte Carlo 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ne mogu da vjerujem da nemaju nekog strucnijeg.Ova cura nidje veze iritantnosti glasa da ne govorim.Draganu ja bilo bar lijepo gledati

Comment

NADAL: 'I'M NOT THE FAVOURITE FOR ANYTHING'

kakav kralj

Comment

Lik to vec 10 godina prica
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

I laze, sta mu to znaci nije mi jasno.

Comment

Pa so ogled na formu ne vidim kako je on favorit. Sta ga napadate nije mi jasno...
            Inace Isner je danas imao 36 vinera i 13 neiznudjenih, strasna statistika.
            OVAKO

Comment

Pa mozda zato sto prethodnih 10 godina istu recenicu govori, totalno je nebitna njegova forma, on uvek kaze da nije favorit

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

To da malo skine pritisak sa svojih ledja, ali trenutno zaista nije prvi favorit.
                OVAKO

Comment

Originally posted by Stefan-kobe View Post
                  To da malo skine pritisak sa svojih ledja, ali trenutno zaista nije prvi favorit.
                  ma smara sa tom istom pricom, cuj on nije favorit na sljaci

Comment

Pa, bar je prvi put u pravu :P

Comment

• Originally posted by Prototype View Post
                      ma smara sa tom istom pricom, cuj on nije favorit na sljaci
                      Pa ne znam dali shvatate poentu, on naravno da kaze to za da skine pritisak sa ledja, ali kad malo bolje razmislis on je sad u pravo. U pravo jer ove sezone nije sa niti jednom partijom dokazao da je postigao optimalnu formu. Ali naravno da ima sanse da osvoji turnir, to niko ne porice.
                      OVAKO

Comment

• Kveri se povukao, umesto njega Struff

sigpic

with experience.

Comment

• Puj igra odlicno i vodi sa 1-0 u setovima i sa brejk u drugom setu.
                          Gael je u svom down fazonu i od 4-2 vezao 4 izgubljena gemova za redom i Andrej osvoijo prvi set.
                          OVAKO

Comment

• Umalo tviner, igračina je Pouille...šteta što je psihički slab...valjda se da popraviti

Comment

• Treba mu neka pobeda nad jaceg igraca. Doci ce to nadam se
                              OVAKO

Comment

• Pametno konačno, ubacio prvi servis, odbio da i na treću gem loptu odservira duplu

Comment

Working...
                                X