Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sad mi ova L'amica geniale po opisu zvuči fanastićno...def mora da se pogleda.
    p.s. meni Cinema Paradiso možda najbolji film svih vremena
    sigpic

Comment

• Cinema Paradiso je fenomenalan film i mislim da se u onom nasem Oskaru, koji nikada nismo zavrsili , visoko kotirao, ako me secanje dobro sluzi.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• A bas sam htela da pitam da li je neko gledao seriju, jer mi je na listi, ali moram prvo Narcos Mexico da zavrsim.

Sent from my MI 6 using Tapatalk
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Gledate li vi nešto drugo osim teških drama?

Unsane dobar film.
          Ko je naj sasvim potpuno sasvim najbolji? https://ibb.co/SmC01mT

Kad sam bio mali moji su idoli bili Brena, Boba, Doors i Čorba, sada samo Zdravko Čolić.

Comment

• A je l gledao neko ovu?

https://m.imdb.com/title/tt7255502/

Neki kazu da valja.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Finale serije JUTRO ĆE PROMENITI SVE
              9. decembar
              17.00 i 21.30h
              Kinoteka

Hvala svima koji su želeli da pogledaju finale “Jutro će promeniti sve” i požurili da sebi obezbede mesto 9.12. od 19.30h u Kinoteci!
              Karata za taj termin više nema.

Zbog velikog interesovanja, otvaramo nove termine: u 17.00 i 21.30h.

VELIKO FINALE SERIJE I DRUŽENJE SA GLUMCIMA I AUTORIMA
              Ukoliko ste nestrpljivi da prvi saznate šta se na kraju dogodilo sa sudbinama Saše, Anđele, Filipa i Ljube iz serije “Jutro će promeniti sve”, 9.decembra u Kinoteci imaćete priliku da prvi pogledate poslednje tri epizode serije i sretnete svoje omiljene glumce i razgovarate sa njima.
              Zvanično kraj emitovanja serije “Jutro će promeniti sve” biće na RTS u sredu, 12. decembra.

KINOTEKA
              Uzun Mirkova 1
              Beograd
              Broj telefona: 0113286723/lokal 119
              Radno vreme biletarnice: svaki dan od 18.00-21.00

Prodaja karata od 3. decembra
              Cena:350 dinara
              Broj mesta ograničen

Comment

• Na TV-u:

Cinemania - 23:10 - Mystic River - 2003
                Cinema TV - 20:15 - Autumn Sonata - 1978
                HRT2 - 23:15 - The Exorcist - 1973
                Cinemax - 00:05 - Raging Bull - 1980
                Pink World Cinema - 19:15 - The Son - 2002
                Pink Classic - 22:40 - The French Connection - 1971
                sigpic

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

• sigpic

Comment

• Dodju tako neki dani i nakace se razne budale

sigpic

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                        For everyone

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                          For everyone

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Ima tu raznih preferencija
                            sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                            Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Dusane posto vidim da volis tu epsku fantastiku i sve vezano za to,kad treba da izadje ova serija Gospodar prstenova ili kako se vec zove i je li pocelo to da se snima mozda?

Comment

• Odgledala sam i 4.sezonu Narcosa, ova je isto odlicna, ali mislim da mora da bude i 5. sezona
                                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                                with experience.

Comment

Working...
                                X