Announcement

Collapse
No announcement yet.

Serije - komentari, utisci, priče u prazno...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kapetane Flinte najveci si!
    sigpic

Comment

• Moram i taj Black Sails odgledati. To nikako da se nakanim.
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Sandu, to ti je bas veliki propust.
        Samo moras da budes strpljiv, posto je 1.sezona najslabija i tu se malo sporije odvijaju stvari.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Odgledao sam Balck sails prve dve sezone i deo trece. A ovo je cetvrta?
          sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
            Odgledao sam Balck sails prve dve sezone i deo trece. A ovo je cetvrta?
            Aha, ja sam mislila da nisi uopste.
            Da, ovo je 4.sezona i poslednja

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Odgledao sam prvu epizodu.... da da, sada mi je sve jasnije.
              To je u stvari mutant Legion - sin profesora Carlsa Ksavijera u narodu poznatog kao Profesor X.
              Verovatno cu odgledati i ostale - uskoro.
              Jeste baš kao što si napisao. Ali rekli su da neće radnju proširivati na X-Men svet pošto izgleda nemaju prava na njih. Serija je odlična i sve je bolja i bolja u nastavku, najavili su već drugu sezonu..

Black Sails
              Spoiler
              Ova deveta epizoda je bila extra, nisam ni očekivao da će se Flint i Džon Silver poubijati sada ićiće zajedno do kraja nema sumnje..

Još jedna epizoda i nema više

Comment

• Jel bas toliko dobar Black sails?
                Nikako da pocnem gledati.
                There's something wrong with me chemically
                Something wrong with me inherently
                The wrong mix in the wrong genes
                I reached the wrong ends by the wrong means
                It was the wrong plan
                In the wrong hands
                With the wrong theory for the wrong man
                The wrong lies, on the wrong vibes
                The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                  Jel bas toliko dobar Black sails?
                  Najpotcjenjenija serija svih vremena, moze lagano da stane uz rame sa najboljim serijama svih vremena. Imas sve, politiku, ljubavnu pricu, akciju, realnost, izdaju, lojalnost, kodeks, ma bukvalno sve sto trazis od ozbiljne serije. I imas Tobija Stivensa, pozorisnog glumca koji nevjerovatno glumi, koji dominira svakom scenom bukvalno.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                    Jel bas toliko dobar Black sails?
                    Pa cim prica pricu o Long John Silveru - ne moze da bude losa.
                    Nadam se da nisam potcenio tvoju opstu kulturu predpostavivsi da znas ko je Silver.
                    sigpic

Comment

• Kad su zajedno Flint i Silver nema toga sto ne mogu da urade. Ali je Bili sve objasnio ipak za Flinta

Spoiler
                      I sve ih brat poskida, cak i legendarnog Dzodzija, neopjevanog heroja. Stari Silverov zastitinik nije izdrzao ni pola minuta. Ne moze se protiv najveceg.
                      sigpic

Comment

• Pogledacu veceras, mada sam nameravao da gledam "The last kingdom", koliko sam cuo od druga njemu je serija brutalna.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Potcenjena je zato sto je 1.sezona ipak losija i sporije je krenula, nije uopste tada izgledalo da ce se ovako razviti.
                          Ali ogroman je plus sto vec sad zavrsavaju, sto nisu razvukli na puno sezona, nego 4 i kraj.

sigpic

with experience.

Comment

• Spoiler
                            I sent six of my men after him. The best men I have left. I instructed them to kill Captain Flint.

sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Potcenjena je zato sto je 1.sezona ipak losija i sporije je krenula, nije uopste tada izgledalo da ce se ovako razviti.
                              Ali ogroman je plus sto vec sad zavrsavaju, sto nisu razvukli na puno sezona, nego 4 i kraj.
                              Ne zna msto je tebi prva sezona losa. Meni je prva odlicna.
                              sigpic

Comment

Ne zna msto je tebi prva sezona losa. Meni je prva odlicna.
                                Nije losa, nego je losija u odnosu na ostale.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X