• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=fc nadal link=topic=1649.msg112005#msg112005 date=1264099872]
    Samo meni :o i Tmacu se svidja :o
    [/quote]
    Svidja vam se zato sto se bojite da cete izgubi poziciju moderatora na forumu,budite muskarci kazite sta stvarno mislite!
    sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg112007#msg112007 date=1264099971]
      [quote author=fc nadal link=topic=1649.msg112005#msg112005 date=1264099872]
      Samo meni :o i Tmacu se svidja :o
      [/quote]
      Svidja vam se zato sto se bojite da cete izgubi poziciju moderatora na forumu,budite muskarci kazite sta stvarno mislite!
      [/quote]

Ne bojimo se,nego sto cu pitati nesto da se mjenja kada mi se to svidja? :o

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=YILDVCr_WkQ

Fin poen :o

Comment

Ja mislim da svako ko ne zna da promeni avatar,treba da izgubi status moderatora 8)
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg112011#msg112011 date=1264100559]
            Ja mislim da svako ko ne zna da promeni avatar,treba da izgubi status moderatora 8)
            [/quote]

Ja znam

Comment

O bravo fc,provalio si gde se to nalazi,izgleda da je tvoje mesto sigurno 8

Nije losa ova tema,ali mi je nesto sva bledunjava,mnogo su mi svetle boje. I ne svidja mi se kako su organizovane pm poruke,a doduse ne znam ni da li mi rade,mozda sam i ja sad na nekoj listi :-X

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg112013#msg112013 date=1264100804]
                O bravo fc,provalio si gde se to nalazi,izgleda da je tvoje mesto sigurno 8

Nije losa ova tema,ali mi je nesto sva bledunjava,mnogo su mi svetle boje. I ne svidja mi se kako su organizovane pm poruke,a doduse ne znam ni da li mi rade,mozda sam i ja sad na nekoj listi :-X
                [/quote]

Ali bolja je nego ove prijasnje teme,sto je najbitnije..
                E neka neko meni posalje PM,da vidim da li sam ja koga blokirao.

Comment

Ja sam primio od bojane PM,ja ne znam stvarno sto vi blokirati jedni druge :o

Comment

auuu fc,pa kakav ti je to avatar :o :o

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg112007#msg112007 date=1264099971]
                      [/quote]

Tako je!!!

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg112016#msg112016 date=1264101129]
                        auuu fc,pa kakav ti je to avatar :o :o
                        [/quote]

fin,vidi Djokice sto je sladak

Comment

za koga vi navijate :-X

hvala Bogu,Roger je srecno ozenjen,osobom suprotnog pola i ima 2 devojcice

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg112019#msg112019 date=1264101262]
                            za koga vi navijate :-X

hvala Bogu,Roger je srecno ozenjen,osobom suprotnog pola i ima 2 devojcice
                            [/quote]

zar nisu slatki Djole i Nadal? :o

Comment

hm,meni nisu,ali ako tebi jesu, ja to postujem

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg112021#msg112021 date=1264101375]
                                hm,meni nisu,ali ako tebi jesu, ja to postujem
                                [/quote]

postujem ,ali sad cu staviti bas bolji avtar 8)

Comment

Working...
                                X