• Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Radni narode, moram malo da spavam.
    Laku vam noc zelim

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg106702#msg106702 date=1258497790]
      Ma nisam ljut,ali mi to bas i nije najnormalnije,da glasas prije za stranca nego za momka :-\
      Pa i da si mi dala glas,to ne bi promijenilo krajnji ishod dvoboja...
      [/quote]
      Znaci,ljutis se.
      Dobro.
      Oznoji se Tata sav,
      bekendi ga strasno muce,
      borio se kao lav!
      al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg106703#msg106703 date=1258497792]
        Gazda jos ima to da potvrdi.
        Nije mu se svidelo ono sto je pisao doktor, ranije.
        Tmac, fc i ja smo se zalozili za njega i rekli smo da je to proslost.
        Svi ste svedoci da je doktor sad, sigurno, najkulturniji clan foruma.
        [/quote]
        Nadam se da gazda nece praviti probleme!
        Ja ne znam ima li iko ovdje da moze da kaze nesto protiv zive legende kao sto je doktor!
        Car!
        Nema smisla ne reci istinu,jer doktor zasluzije hvalospjeve, i vise od toga.
        Malo je tako pametnih i iskrenih 14-ogodisnjaka kao sto je nas doktor!
        Bravo doktore,bravo majstore!!!
        sigpic

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg106703#msg106703 date=1258497792]

Gazda jos ima to da potvrdi.
          Nije mu se svidelo ono sto je pisao doktor, ranije.
          Tmac, fc i ja smo se zalozili za njega i rekli smo da je to proslost.
          Svi ste svedoci da je doktor sad, sigurno, najkulturniji clan foruma.
          [/quote]

Jeste,posle onog incidenta doktor se skroz promenio i sad je stvarno najkulturniji ovde. Ja se iskreno nadam da ce gazda da mu progleda kroz prste za ono ranije,tad je bio banovan na par dana i sad se promenio,shvatio da je gresio.
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Dobro vece

Comment

laku noc gold :-* :-*

dobro vece fc

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Dobro vece BG..Kako ste vi?

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg106704#msg106704 date=1258497876]
                  Laku vam noc zelim

[/quote]
                  Laku noc ;)
                  [quote author=fc nadal link=topic=1649.msg106708#msg106708 date=1258497977]
                  Dobro vece
                  [/quote]
                  Dobro vece ;)
                  sigpic

Comment

evo fc,spremam se i ja da idem da spavam,vec je kasno

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg106712#msg106712 date=1258498271]
                      [/quote]

jesil nahranila svoju neuhranjenu kucu?

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg106712#msg106712 date=1258498271]
                        [/quote]
                        Oznoji se Tata sav,
                        bekendi ga strasno muce,
                        borio se kao lav!
                        al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg106711#msg106711 date=1258498255]
                          [quote author=mr.gold link=topic=1649.msg106704#msg106704 date=1258497876]
                          Laku vam noc zelim

[/quote]
                          Laku noc ;)
                          [quote author=fc nadal link=topic=1649.msg106708#msg106708 date=1258497977]
                          Dobro vece
                          [/quote]
                          Dobro vece ;)
                          [/quote]

Desi Vlatko kralju.

Comment

• [/quote]

> > > > >

sigpic

with experience.

Comment

laku noc,idem da spavam

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg106717#msg106717 date=1258498535]
                                laku noc,idem da spavam

[/quote]

Laku noc.

Comment

Working...
                                X