X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Jinxy vazno je da si ti skromna ;D ;D ;D

A sto nisi prijavila da na fakultet nikako da odes,vise ni ne znas gde ti je zgrada.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

jinxy, vidim da i ti imas svoj alter ego!
      Ako mozes da nam objasnis ovog clana "pingvinBL"?!

Vi tamo svii razmisljate na isti nacin

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg100002#msg100002 date=1256293086]
        jinxy, vidim da i ti imas svoj alter ego!
        Ako mozes da nam objasnis ovog clana "pingvinBL"?!

Vi tamo svii razmisljate na isti nacin
        [/quote]
        Hahahahahah!!!
        Bojana,bila sam jutros na fakultetu od 8 do 10.
        Danas u 5 opet imam vjezbe.
        Oznoji se Tata sav,
        bekendi ga strasno muce,
        borio se kao lav!
        al' mu ipak g.za puce!

Comment

Biojana ja sam na tvojoj strani.
          Ja ne verujem da je to tvoj pas na slici!

Nema sanse da je tvoj pas tako dobro uhranjen

Comment

O skromnosti sam puno naucila od naseg Alekse. 8)
            Oznoji se Tata sav,
            bekendi ga strasno muce,
            borio se kao lav!
            al' mu ipak g.za puce!

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Gold,ja hranim mog psa [/quote]
                Nemoj lagati,Boki.
                Ili promijeni potpis. ;)
                Oznoji se Tata sav,
                bekendi ga strasno muce,
                borio se kao lav!
                al' mu ipak g.za puce!

Comment

• [/quote]

Bojana, jedno je hraniti, a sasvim suprotno, da ne kazem dijametralno suprotno - nahraniti

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]

Ona ceka svog arhi protivnika Aleksu.
                      A Aleksa je jos mlad da ulazi u veze, pa mozes onda misliti kada ce tek poceti da se kladi?!

Mada, kazu da su te pariske noci promenile mnoge. Mozda ce i njega ...

Comment

Pa kladila sam se jednom. :-\
                        Izgubila sam od gold-a. :'(
                        Oznoji se Tata sav,
                        bekendi ga strasno muce,
                        borio se kao lav!
                        al' mu ipak g.za puce!

Comment

Kad ste se kladili? ???

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]
                            Nedavno.
                            Fc i ja vs gold.
                            Oznoji se Tata sav,
                            bekendi ga strasno muce,
                            borio se kao lav!
                            al' mu ipak g.za puce!

Comment

• [/quote]

Pa mislila je da bude pametna pa se prilepila uz fc-a verujuci njegovim hvalospevima o zalecenoj Steroidovoj guzi.

Medjutim, za mene je malo i odelenje takvih!
                              Te je za kaznu morala da nosi cvetic, i to 7 dana.

Comment

• [/quote][/quote]

pa gde sa fc-om protiv golda? ;D ;D ;D ;D
                                ti si to htela namerno da izgubis ??? ;D ;D ;D ;D

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X