This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Često zezanju daš ozbiljnu notu.
    Naravno da je Vladan pametan, kao i da naravno ovo nema veze sa nekom inteligencijom, ali vrv sa tim da li je neko promišljen...u početku ispiisao sve što zna i što mu je palo na pamet, onako iz prve, pa je onda malo razmislio, a posale izlupao slova, izmešao samoglasnike i suglasnike, još reč počinje na St i jaka mudrost, a za google sam se zezala, naravno.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nemojte da se svadjate.

Stankevicijus, Starkes, Stig, Stog, Strog, Steg.
      sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
        Često zezanju daš ozbiljnu notu.
        Naravno da je Vladan pametan, kao i da naravno ovo nema veze sa nekom inteligencijom, ali vrv sa tim da li je neko promišljen...u početku ispiisao sve što zna i što mu je palo na pamet, onako iz prve, pa je onda malo razmislio, a posale izlupao slova, izmešao samoglasnike i suglasnike, još reč počinje na St i jaka mudrost, a za google sam se zezala, naravno.
        U pravu si dodam, ali to zato sto ti volis tako to da protumacis
        Nije to nikakva mudrost, to je tacno, samo je malo smesno. Sto tako stancuje.
        Ali vidim stao. Nije ti valjda ponestalo ideja Vladane??? Sta cekas???
        sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
        Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by tea View Post
          A sto ne Stringer?
          I stvarno ces propustiti sansu za ovo Bojana? Jos je crn, eeeej!

Listam postove i malo malo pa Vladan s listom
          Stepbek apsolutni pobednik Dobar je i Stankevicijus

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
            I stvarno ces propustiti sansu za ovo Bojana? Jos je crn, eeeej!

Listam postove i malo malo pa Vladan s listom
            Stepbek apsolutni pobednik Dobar je i Stankevicijus
            Znam, primetila sam taj post
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Dzef

Negro
              Last edited by AIRBORNE; 12-04-16, 14:04.
              >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Originally posted by AIRBORNE View Post
                Dzef

Negro
                Neron, Nero i Neo su takodje predlozi

videcu danas kad se vratim s posla i krenem redom da se derem, sta mi se najvise svidi
                samo necu da uzimam VLadanovu listu, jer cu se drati do ponoci

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Neo, tako je bio moj nick u kanterima A te marke mi je bila i tastatura
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Nije se valjda Vladan toliko trudio uzalud.
                    Mada makar nas je nasmejao dobro.
                    -To define is to limit.

Comment

• Batali više zezanje Bojana, sredi onu tabelu. Sada ćeš tek da se vadiš kako nemaš vremena, jer imaš bebu kod kuće.
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Sredjivanje tabele ce sad ici sa danom zaostatka
                        sreca, pa mi posao to dozvoljava

sigpic

with experience.

Comment

• A šta je do sada bilo? lol
                          sigpic

Comment

• veoma duhovito

sigpic

with experience.

Comment

• Starter, Stedler, Stalone, St Truden.
                              sigpic

Comment

• Pošto je crn, my nigga

Comment

Working...
                                X