Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Slične rasprave vodile su se ovde, mislim na ovaj pdf, a rekla sam šta mislim o tome.

Pitaš na tenisu zašto je zatvorena tema sa fudbala?
    A zatvaraju se često klupske dok traju njihovi mečevi, jer je komentarisanje u LIVE temi.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Slične rasprave vodile su se ovde, mislim na ovaj pdf, a rekla sam šta mislim o tome.

Pitaš na tenisu zašto je zatvorena tema sa fudbala?
      A zatvaraju se često klupske dok traju njihovi mečevi, jer je komentarisanje u LIVE temi.
      Pa zar ovo nije TADBAS SPAM? Ovde se priča i o čišćenju snega.

Postoji LIVE tema Premier liga, ali ne i Arsenal. Utakmica je odavno gotova, a tema je još zaključana.

Hvala za odgovor.
      Last edited by goku; 07-02-15, 15:12.

Comment

• Svaki pdf ima svoju off temu gde se između ostalog piše i o čišćenju snega
        Fudbalska off tema je ovde >>> http://www.sportklub.info/forum/show...73#post1342573 pitaj tamo, a verovatno su zaboravili da je otključaju...
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Što bi rekla moja omiljena Finkinja OJOJOJOOOOJJJ..kakve su ovo prozivke ovde?

Mogu ja i o drugim svojim problemima, koje samo ja imam i niko drugi....
          Admina Bojana ni ovde ne možeš da dovedeš da odradi kako treba, kod mene ima puno posla, pusti to
          Peco, rekao si da ti ne trebaju reputacije... strpi se
          Sandu, nemoj da me braniš više molim te
          I na kraju..Proto, moj čovek.
          Tu je nešto i Shminka, al kod njega idem na skijanje ...
          Necu nisam lud, izgleda da sam se sjebao sto sam uopste i pokusao
          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Ajd, ajd... možeš ti to i bolje
            sigpic

Comment

• E to je sada vec diskutabilno. U stvari nije ... naravno da mogu, ali pitanje je da li hocu
              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Cim padne neki mali sneg, totalni haos u gradu, putujem sat vremena na posao, obicno mi ne treba vise od 15 minuta
                peske bi stigla za ovo vreme
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Svima preporuka da odgledaju Đurologiju...Đurina komedija...smijanje zagarantovano

u BGu 14. februara, Dom sindikada...to je Olja našla

Comment

• Jel moze ovaj sto mi postove cisti, da dodje i stan da mi pocisti

Comment

• a nije njuz net

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                        Svima preporuka da odgledaju Đurologiju...Đurina komedija...smijanje zagarantovano

u BGu 14. februara, Dom sindikada...to je Olja našla
                        bilo je i pocetkom decembra, tad je prodao ja msm 5-6 veceri za redom... OBAVEZNO pogledati kralja

Comment

• kod nas ide 5 večeri po 2 predstave, a vjerovatno će se vratiti opet, jer bruku raje bi još išlo

Comment

• jel i kod vas sa Djurickom?

Comment

• a ovo mora u spoiler

Spoiler

sigpic

with experience.

Comment

• Kapiram da je to ostavila komentar samoj sebi?

Comment

Working...
                                X