This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I Zeljko Samardzic peva ?!?

Cekajte, zar njega ne odmrzavaju samo za 8. mart ?

Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Izneverovala sam sto moras da platis da bi uzivao u svim carima Djokovicevog specijala
      pa naravno da je on to trazio, odakle im onda snimak sa momacke veceri? To je sve poslovni dogovor.
      Last edited by Shardonnay; 09-07-14, 17:52.
      in another life
      I will love you again, RF.

Comment

• Koji me djavo terao da kliknem da cujem ovu Milicu, kad se odma da zakljuciti po izgledu.
        Znam da se o ukusima ne prica, ali ovo je previse za mene, ovo ne izdrzis da islusas minutu, a ne celo vece.

Comment

• Pa dobro, bar nece pevati svoje "pesme"
          Dayman (a-a-ah...)
          For everyone

Comment

• danas je svadba veka
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Novak i Jelena kucetu dali ime Tesla ?!?
              Dayman (a-a-ah...)
              For everyone

Comment

• Kako to ne znas?

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sledeceg psa cu da nazovem Ajnstajn. Mali Ajnstajn.

Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Originally posted by Ivan Piper View Post
                    Sledeceg psa cu da nazovem Ajnstajn. Mali Ajnstajn.

Samo ako je u pitanju labrador
                    sigpic
                    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• ja planiram da kupim labradora za par meseci, eto mi ideje za ime

sigpic

with experience.

Comment

• Dva moja prijatelja imaju labradore, prekjut su psici posebno kao male bebice
                        sigpic
                        "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                        AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Ja sam htela ponovo vucjaka da uzmem, do sada sam vec imala 2, prepametni su psi, a i prelepi
                          medjutim, cula sam da su sad bas bolesljivi, posto su ih 90-tih ukrstali medjusobno, jer su ti psi bili trazeni i sad su kod nas propali kao rasa

sad sam se prebacila na labradora, koji je isto presladak

sigpic

with experience.

Comment

• венчање Новака Ђоковића провешћу скромно у кругу породице.
                            "It's not a good idea to look at Tommy Shelby the wrong way..."

Comment

• Đokovići su, umjesto Laure, angažovali orkestar harmonikaša Miša Mijatovića.

Bravo Somi, gasi Pausinijevu!

sigpic

Comment

• http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/479...TE-LI-VI-BOLJE

Vaš rezultat je: 19
                                Vi ste elita!
                                Najuspešniji kandidati na testu opšte informisanosti na Filozofskom fakultetu u Beogradu ove godine su imali od 18 do 23 tačna odgovora.
                                Kada je drugar polagao pre 4 godine, jedno od pitanja je bilo ko je glumica koja je dobila i Oskara i Malinu te godine i da su ostala pitanja bila na tom nivou. Ovo je baš ubijanje u pojam... On the other hand, ja ne čitam, tako da sam pitanja iz svetske literature nalupetao, kontam da oni koji žele da studiraju filozofiju, istoriju, psihologiju, sociologiju i ostale nauke imaju dosta veći broj stranica pod prstima od mene...

Comment

Working...
                                X