X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Velja nasao vozilo

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Strasno, ali realno. Prskaj, da nisi i ti ucestvovao, pretpostavljam da si planinar ili alpinist prema avataru.

Comment

• Nazalost nisam,nemam potrebnu spremu, jos sam ja pocetnik, samo sam ucestvovao u spasavanju nekih zivotinja iz Obrenovca. Ali mi je jedan od glavnih ciljeva da se dovoljno obucim da mogu postati spasilac, treba steci gomilu iskustva, zavrsiti kurseve i nabaviti opremu. Steta samo sto u ovoj drzavi sve deluje uzaludno. Ne bih imao problema ni da zivim u blatu kad bi to sve imalo nekog smisla, ovako imas osecaj da je sve kratkog daha i da zlo i glupost na kraju pobedjuju pa ti ni topao krevet i hrana koje imas ne pricinjavaju neko zadovoljstvo i nemas osecaj zahvalnosti. Samo da se trgnemo iz apatije
        It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Uklonjeni tekst "AV ostavka" sa Blic Bloga
          Spoiler

dan završetka deonice Ub – Lajkovac

http://www.libreto.rs/2014/05/ja-av-podnosim-ostavku/
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Prskaj,
            Svaka cast za spasavanju zivotinja i veliko bravo. Sve je ovo strasno ali zivotinje su bukvalno bespomocne.
            Potpuno te shvacam o osecaju besmislenosti za sve sto trebas uraditi da bi se usavrsio u nesto sto volis. Ovo su strasna vremena za one koje imaju vestine i kvalitete, kao da su najveci neprijatelji sistemu nepismenih, kalkulanata i improvizatora. Ali, sve sto radis, radis i za sebe. Ako, tebe nesto usrecuje i ako si dobar u to, ne stedi vreme i energiju da to uradis. Ljudi su nezahvalni i tesko im je da izreku rec pohvale, ali uvek ima iznimke. Nikad ne znas sta ce biti. Mozda i docekamo nesto bolje, zavisi i od nas i koliko smo spremni boriti se za to.
            Last edited by Niki; 23-05-14, 13:08.

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
              For everyone

Comment

• Johnny, ostaces ti bez neta, u najboljem slucaju

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• U najboljem slucaju
                  Dayman (a-a-ah...)
                  For everyone

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                    For everyone

Comment

• Originally posted by Johnny View Post
                      Koja komedija

(kako je ispalio Nesu na 0:04 )
                      Znaci ne verujem koliko se lik utripovao . To je ta radikalno naprednjacka demokratija

Comment

• Glumac najbolji, samo sto ova situacija nije film treba neko da mu to kaže.
                        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ha, još se ja pitam zašto se Blic blogu ne može pristupiti...

Comment

• Pošto je gotovo vanredno stanje, jel to znači da mogu da pričam?

Originally posted by Johnny View Post
                            ah taj google cache...
                            Last edited by miloolja; 23-05-14, 16:56.
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• aj smes da pricas

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                Može li lik i delo Gospodara da se svede na minimum, bolje reći da se ovde ukine s kroz?
                                ne moze izgleda

Comment

Working...
                                X