Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.24sata.hr/news/mora-plati...-klupi-348174?

Jel moguce ovo

Comment

• Gledamo XFactor?
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Ilma prekucala

Comment

• Ponovo razbila kako je otpevala
          ali bolje je da ne prica, neka samo peva

i ko dade ovom Crnogorcu da vodi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Dijete

Comment

• ali sve u svemu, prelose sve izgleda u odnosu na svetske XFactore, voditelj katastrofa, ziri jos gori

sigpic

with experience.

Comment

• aahahhahaha da li se ovo sme nazvati x faktorom???

Voditelj kriminalan, ziri totalno ne uvezban i nezanimljiv, scena jadna, nastupi nula, a matrice kuku majko

Pa PGS je sto se prdukcije i ozbiljnosti tice klasa za ovo
                sigpic

Comment

• Svaki sou na Prvoj je milionima godinama daleko u odnosu na ovo, katastrofa koliko je ovo lose

sigpic

with experience.

Comment

• Slavko jedan od najomrazenijih likova u CG, ali sto se mene tice za Strugara, Andriju i posebno Bana iz XFactora je zakon. Bane mi je ubjedljivo najgori inace, kakav gejcic.
                    sigpic

Comment

• Strugar koji stoji i glumi drvo je genije za ovog Slavka

sigpic

with experience.

Comment

• Strugar ne umije da progovori, ovaj bar prica, pritom je izbacio one svoje gej pokrete maksimalno. Prijatno iznenadjenje, a i milo mi je bilo ko samo Bana sto manje da gledam.
                        sigpic

Comment

• Pored Marije Kilibarde nije ni cudo sto nije dosao do reci
                          Slazem se da je i onaj Bane ocajan, ali da li je moguce da nisu mogli da nadju normalnog voditelja, nego ovog?

sigpic

with experience.

Comment

• Pa vidis da je svaki maksimalno isfeminiziran, samo takvi dolaze u obzir, ovaj sad izgleda i prica sasvim korektno kakav zna da bude. Vjeruj mi ja ga mnogo bolje znam jer je ovdje odavno "poznat", ovo je nevjerovatna transformacija.
                            sigpic

Comment

• Kako li to tek izgleda kad je sad odlican

Ova devojka je prva koja mi se svidja kako peva

sigpic

with experience.

Comment

• Imaš fantastičnu emociju u sebi, reče Željko.. posle toga promenih kanal..
                                Originally posted by gokara
                                Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

Working...
                                X