This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• pevali su pumpadzija, Jovana, Nikola, Saska, Nevena, Sara i sad Zoran

pumpadzija zaboravio tekst, ali je ipak odlicno otpevao Nevena je savrsena bila
    Jovana je bila ocajna, a Nikoli je ovo do sad bilo najbolje izvodjenje
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Subota uvece i zurka na pdf-u...

Comment

• Hvalaaa , pretpostavljam da sam dosadna, ali, sta su pjevali ovi do Sare? Nevena Vidovdan?

Comment

• Nevena-Vidovdan, najezila sam se kako je otpevala
          Boris tj. pumpadzija od Zvonka Bogdana Camac na Tisi, Jovana- Luce ili tako nesto, Nikola pevao Galiju Na tvojim usnama, a Saska od Negativa nesto

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Evo ga Ivan. On bi mog'o Legende.

Comment

• ma on ce Riblju Corbu, obucen je kao roker

edit:
              koji sam genije

sigpic

with experience.

Comment

• Hahah, hoce, izabrao je odlicnu pjesmu.

Comment

• Ajmo Planka napolje, dosta je bilo izvlacenja. Posle njega Jovana
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                    Ajmo Planka napolje, dosta je bilo izvlacenja. Posle njega Jovana
                    Kad bi mogli oboje veceras da lete...

Comment

• Jovana prvo napolje, pa tek onda Nikola

sigpic

with experience.

Comment

• Ma jok, kako da ispadne kad Bojana glasa.
                        A nije mi jasno da li su Vlado i Aleksandra glupi ili se samo prave ludi. Kritikuju ih zbog izbora pjesama, a ovi sami kazu da su im pjesme dodijeljene.
                        Au, Ceca pa Brena.

Edit: nece ni Nikola ni Jovana ispasti danas.

Comment

• Janos

Comment

• Ma Jovana nece ispasti do mini finala, citava CG ce glasati stalno za nju, ali je ona sto se glasa tice zakon za njega, on je bas zalutao. Ovo je presmijesno
                            Mada ona nije pokazala ono sto zna to je definitivno, a on ne umije da pjeva
                            sigpic

Comment

• Juce mi je legla plata, pa vi vidite, Nikola ne leti

ma gde ce Jovana da leti kad ce cela CG da glasa za nju

sigpic

with experience.

Comment

• Citava CG za Jovanu, a svi klinci i Bojana za Nikolu.
                                Ali kad bi neko sa strane gledao ovaj pgs, rekli bi da u Srbiji nema dobre muzike. Cast izuzecima, ali ako su Ceca, Brena i Emina ono najbolje od muzike iz Srbije, onda super.

Comment

Working...
                                X