• Originally posted by Indigo View Post
    Takodje
    Uostalom kao i svi muskarci sto je i normalno
    Institucija tipa ja nikad ne kuka.
    sigpic

Comment

• Originally posted by S-Nash View Post
      Institucija tipa ja nikad ne kuka.
      Onda verovatno imas nekih zenskih hormona u sebi nzm sta drugo da ti kazem. Al to moze da se leci bar kontam tako da nema razloga da se brines.
      There's something wrong with me chemically
      Something wrong with me inherently
      The wrong mix in the wrong genes
      I reached the wrong ends by the wrong means
      It was the wrong plan
      In the wrong hands
      With the wrong theory for the wrong man
      The wrong lies, on the wrong vibes
      The wrong questions with the wrong replies

Comment

Onda verovatno imas nekih zenskih hormona u sebi nzm sta drugo da ti kazem. Al to moze da se leci bar kontam tako da nema razloga da se brines.
        Ne, to samo znaci da nisam sisica.
        sigpic

Comment

Ne, to samo znaci da nisam sisica.
          Definisi izraz "sisica" machoman-u
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

Definisi izraz "sisica" machoman-u
            Sisica = Indigo.
            sigpic

Comment

• Poznato je da se ja sa Indigom i ne slazem toliko cesto, ali ovog puta je u pravu: svi muskarci su kukavice i kad se razbole to je smak sveta
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Poznato je da se ja sa Indigom i ne slazem toliko cesto, ali ovog puta je u pravu: svi muskarci su kukavice i kad se razbole to je smak sveta
                Ne znam, ja kad se razbolim legnem, dvore me, gledam TV ili pustim HIMYM ili Two and a half men dok ne prodje i to je to. Kad sam manji bio onda sam kukao ali kad znam da ce da prodje za dan-dva cemu to.
                sigpic

Comment

• indigo,vidis da je covjek savrsen,..,totalni terminator..nedodirljiv

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                  sigpic

Comment

Sisica = Indigo.
                    Pa jesam i sta sada. Bolje sisica u tim stvarima nego nekim drugim.
                    A i sam kazes da te dvore. Tako da si i ti sisica u principu, prava muskarcina bi to prelezala na nogama ili vezbajuci radeci sklekove ili vezbati u teretani...
                    Mehh lose.

@bojana nije da se ne slazemo nego imamo drugacije poglede na neke stvari...uglavnom sve to je proisteklo iz FED-NOLE
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands

Comment

@bojana nije da se ne slazemo nego imamo drugacije poglede na neke stvari...uglavnom sve to je proisteklo iz FED-NOLE
                      Ali napredujemo, po ovom pitanju se slazemo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa jesam i sta sada. Bolje sisica u tim stvarima nego nekim drugim.
                        A i sam kazes da te dvore. Tako da si i ti sisica u principu, prava muskarcina bi to prelezala na nogama ili vezbajuci radeci sklekove ili vezbati u teretani...
                        Mehh lose.

Pa ne kukam na sav glas i ne panicim kad znam da cu sutra-prekosutra biti zdrav, a normalno da ce da mi pomognu u kuci da ozdravim. Ne dvore me bukvalno ali skuvaju caj i te stvari a ako su na poslu ili gde vec onda sam, nema druge.
                        sigpic

Comment

Ali napredujemo, po ovom pitanju se slazemo
                          Eto jos sada kada te dobijem na onoj opkladi ti neces morati da stavljas nista sem avatara
                          Al dobro znas i sama da cemo se mi uvek raspravljati oko istih stvari ili bar dok se Fed ne penzionise
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

Eto jos sada kada te dobijem na onoj opkladi ti neces morati da stavljas nista sem avatara
                            Al dobro znas i sama da cemo se mi uvek raspravljati oko istih stvari ili bar dok se Fed ne penzionise
                            A i ti imas taktiku,jer kada te dobijem znas da necu imati srca da ti promijneim tako dobar avatar!

Comment

Poznato je da se ja sa Indigom i ne slazem toliko cesto, ali ovog puta je u pravu: svi muskarci su kukavice i kad se razbole to je smak sveta
                              Ja iskreno nisam...nit' idem kod doktora,nit' lezim u krevetu...Nekoliko ispita sam polozio sa solidnom temeraturom

Mislim da tu nema pravila...Sve zavisi koliko su roditelji razmazili svoju decu.

Comment

I ti i ja znamo da nema sanse da dobijes opkladu, ali lep potez sa tvoje strane

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X