X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Sto bi reko tuta: dok patuljci riju u rudnici...

Comment

• Majo daj da se pije, sad si na polozaju
        Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Vanja je li tebi nekad obrisan koji post?Au kakva tiranija ovdje vlada,ovo je starsno
          sigpic

Comment

• Samo da vas obavestim da je doslo do promene u moderatorskom timu, CW vise nije mod, ali je ostao urednik dela koji se tice teniske istorije i stvarno se nadam da ce to uskoro da zazivi, a umesto njega majabl je postala moderator.
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Bravo Majo,a da se cestita i retru.Iznesite vinjak
              sigpic

Comment

• E da, i retro i maja bi trebali da caste

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sta crna Bojana da caste,pa znas li s kim rade sada,s 3 tiranina...jedan je jos i bezobrazan,moze mu se

Sto se tice ovog dijela as historijom,CW i ja cekamo da nam stigne neki materijal pa cemo onda,malo strpljenja...
                  Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• A sad za pritisak vinjak... izem ti ja to socijalno i zasto ga placam, kad sama moram da kupujem pice

Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Nego, ko će da otvara temu o Baštadu (Tadbasu)
                      Neki ljudi su kao oblaci, tek kad se sklone sunce počne da sija.

Comment

• Retro jos pre neki dan, ja mu cestitao, izgleda da nije ni video!

http://www.sportklub.info/forum/thre...834#post536834

Comment

• AK, znaci od svih ovde, samo bi CW trebao da casti

a znam da cekate materijal i ne sumnjam da cete to vrhunski odraditi

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by santiljana View Post
                            Nego, ko će da otvara temu o Baštadu (Tadbasu)
                            Sve je ovo zagrijavanje za Bastad,RG,W i tako ti turniri
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                              Vanja je li tebi nekad obrisan koji post?Au kakva tiranija ovdje vlada,ovo je starsno
                              Jeste, danas, kad sam pohvalio nesto sto je napisao mr.gold vezano za AK47... Oba ta posta su izbrisana, mislim da sam video jos jednu pohvalu tog posta mr.gold-a, ali nisam sasvim siguran ko je u pitanju...

Comment

• Svi znamo da Bastad igraju samo najveci i da je to 5. GS

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X