X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hvala Bojana bas me je to zanimalo.

Comment

• nema na cemu

imam jedno pitanje, je l' neko od vas ima problema sa skype-om?
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        nema na cemu

imam jedno pitanje, je l' neko od vas ima problema sa skype-om?
        Imam ja
        Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Dobrodosla nazad , Bojana
          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Ja nemam,meni normalno funkcionise ;)
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by ivan piper View Post
              Imam ja
              ja sam instalirala neki update koji su dali na njihovom sajtu, koji kao treba da resi taj problem, ali kad pokusam da startujem skype, posle par sekundi mi samo windows izbaci poruku da je doslo do problema i da moram da ugasim program, nemam pojma sta da radim

Originally posted by Dale View Post
              Dobrodosla nazad , Bojana
              hvala Dale

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ja ga nisam koristila nekoliko dana, ali mi trenutno radi normalno... prije nekoliko danas sam apdejtovala novu verziju...

Comment

ja sam instalirala neki update koji su dali na njihovom sajtu, koji kao treba da resi taj problem, ali kad pokusam da startujem skype, posle par sekundi mi samo windows izbaci poruku da je doslo do problema i da moram da ugasim program, nemam pojma sta da radim

hvala Dale
                  Moji problemi su druge prirode
                  Udjem na skype,i pise mi da se nisam konektovao ?! I ne mogu da zovem...Ne znam sta je ovo

Comment

Moji problemi su druge prirode
                    Udjem na skype,i pise mi da se nisam konektovao ?! I ne mogu da zovem...Ne znam sta je ovo
                    a ja ne mogu ni da ga startujem, nista mi nije jasno...
                    cak sam ga skroz uninstalirala, pa instalirala najnoviju verziju i nista ne pomaze

sigpic

with experience.

Comment

a ja ne mogu ni da ga startujem, nista mi nije jasno...
                      cak sam ga skroz uninstalirala, pa instalirala najnoviju verziju i nista ne pomaze
                      Probaj sa nekom starijom verzijom?

Comment

Probaj sa nekom starijom verzijom?
                        uspelo mi je sa nekom starom verzijom, srecom pa sve te instalacione fajlove cuvem na kompu

sigpic

with experience.

Comment

• Bojana kad ce izvjestaj?
                          sigpic

Comment

uspelo mi je sa nekom starom verzijom, srecom pa sve te instalacione fajlove cuvem na kompu
                            E,super ;)

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                              Bojana kad ce izvjestaj?
                              koji izvestaj?

sigpic

with experience.

Comment

• Proslogodisnji iz Madrida
                                Ocekujem bar 50 slika i 10 postova
                                sigpic

Comment

Working...
                                X