X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Man Utd i Crvena Zvezda

Comment

Last edited by tuta bugarin; 21-01-19, 20:31.

Comment

Last edited by tuta bugarin; 21-01-19, 20:31.

Comment

• Ne znam da li ste postavljali ovo.

Kako ga mnogi nazivaju novim Ekremom, isto je to uradio i naš proslavljeni teniser Novak Đoković. Naime, Novak je na Twitteru rekao da je Lepi novi Ekrem. Pevač folk muzike karakterističog izgleda ipak poručuje našem teniseru da ga ne poredi sa Ekremom i da mu se izvini, inače…

Pročitajte šta je Lepi rekao za Blic Puls:

“Drago mi je što Novak sluša moje pesme, ali ne znam šta mu je trebalo da me poredi s Ekremom? Ja sam ozbiljan muzičar, profesionalac, i niko ne može da me pljuje i blati. Zato od njega tražim javno izvinjenje, ili ću ga tako izlomiti da neće moći više da igra tenis”, izjavio je Lepi.

Comment

• Postavljeno u Novakovoj temi,zbog njega je odustao izgleda
            sigpic

Comment

• hahahahaha...

Nole ga zeza jer lici na Federera
              Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Ne zeza ga da lici na Federera, nego da je novi Ekrem...
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Hah , ovaj lici na Federer-a , a peva kao Ekrem : )

Comment

• Po cemu lici na Federera,ja onda stvarno ne vidim dobro
                    Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Stas Konanov,frizura Sasiceva,glas Sinanov,faca Federerova

Comment

• Originally posted by AK47 View Post
                        Po cemu lici na Federera,ja onda stvarno ne vidim dobro
                        o hvala Bogu, ima normalnih ovde

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ja rekoh, ako on lici na Federera, ja sam Rafael Nadal.

Comment

• Pa kako kome,recimo kad ga ja pogledam malo izbliza moze se reci da ima malo Federerovu facu,da preciziram usne
                            sigpic
                            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• 'Ajde da se razumemo i budemo iskreni.

Oni kojima njegova faca NIMALO ne lici na Federerovu lazu sami sebe,a ne nas.Bez zezanja,vi jednostavno negirate da lici zato sto se radi o nekom tamo Lepom koga vi smatrate za alfa seljaka:biggrin Da je u pitanju neko drugi mozda i ne biste negirali,ali posto je Lepi...

Comment

• Pa pogledaj mu malo bolje crte lica, pa ces videti da ne lici na Feda...

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X