X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Stigle karte za RG

Mogu da zamislim kako ce ti biti.Ja sam se bio jezhio samo kada bih proshao kolima pored Chatrie-a...

Verovatno je mnoooogo para za ceo turnir,finale da ne pricham,ako si uopshte mogla da kupish karte za finale...
    “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
    Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

• Nisam ni jurila karte za finale, nego za 1. kolo, tj, za prva 3 dana od nedelje-do utorka
      Danas sam uzela te karte koje sam kupila jos u februaru, za ponedeljak i utorak, a od sutra pocinje nova prodaja, pa cu onda da jurim karte za nedelju

I jedva cekaaaaaaaaam
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Shto nisi za dalja kola?
        “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
        Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

• Pa tako sam se dogovorila sa drustvom sa kojim idem, ostajemo u Parizu nedelju dana, a hocemo malo i da obidjemo
          A i ovako smo sigurni da cemo videti Feda

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa tako sam se dogovorila sa drustvom sa kojim idem, ostajemo u Parizu nedelju dana, a hocemo malo i da obidjemo
            A i ovako smo sigurni da cemo videti Feda
            Blago tebi.

Comment

• Bash lepo... Uf..kol'ko bih voleo da se vratim i ove godine...

Samo opushteno pri obilasku.Bez zamranja(mada veliki grad bice i zamorno)i forisranja nekih mesta koju su kao 'naj' kako biste sasvim uzhivali u gradu. ..parkove obavezno da vidish,a mozhesh i do Versaja da svratish na oko sat vremena je i jeftina je karta

Chisto moj savet...

Comment

• Hvala na savetu, vec polako gledam po sajtovima i raspitujem se sta obavezno moram da vidim

sigpic

with experience.

Comment

• Ideš na RG? Extraaaaa! U svom tom moru "obaveznih" razgledanja ne zaboravi nešto fenomenalno...
                  ... pariške kafee ... oh, tre jolie!
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Ideš na RG? Extraaaaa! U svom tom moru "obaveznih" razgledanja ne zaboravi nešto fenomenalno...
                    ... pariške kafee ... oh, tre jolie!
                    Obozavam da pijem kafu, tako da to sigurno necu propustiti, kuliranje u nekom kaficu

sigpic

with experience.

Comment

• Cuo sam da tamo ima neka ajfelova kula,mogla bi i nju da obidjes

Comment

Obozavam da pijem kafu, tako da to sigurno necu propustiti, kuliranje u nekom kaficu
                        Nishta bolje od francuskog doruchka...i kafe...
                        Kafa naravno u nekoj mirnijoj ulici da se oseti duh grada...na Champs Elysees npr. je mnogo skuplje,a biti okruzhen Ferarijima,fensi prodavnicama i turistima je

Eiffelov toranj je stvarno posebna stvar.Ja sam protiv klishea,ali videti ga izbliza stvarno obecava divljenje.Ja sam se odushevio kada sam ga video i to na ogromnoj udaljenosti,onako kao simbol Pariza..predivno...a tek izbliza,kad nisam bi ni svestan da cu je videti jer sam bio u kolima ..fenomenalno...
                        Last edited by Nyman-Nemanja; 05-04-11, 18:19.

Comment

Last edited by tuta bugarin; 21-01-19, 20:36.

Comment

• Originally posted by Nyman-Nemanja View Post
                            Nishta bolje od francuskog doruchka...i kafe...
                            Kafa naravno u nekoj mirnijoj ulici da se oseti duh grada...na Champs Elysees npr. je mnogo skuplje,a biti okruzhen Ferarijima,fensi prodavnicama i turistima je

Eiffelov toranj je stvarno posebna stvar.Ja sam protiv klishea,ali videti ga izbliza stvarno obecava divljenje.Ja sam se odushevio kada sam ga video i to na ogromnoj udaljenosti,onako kao simbol Pariza..predivno...a tek izbliza,kad nisam bi ni svestan da cu je videti jer sam bio u kolima ..fenomenalno...
                            Sto se tice Ajfelovovog tornja bilo bi stvarno suludo da ne odemo do tamo ,samo sto necemo da se penjemo posto bi onda puno vremena izgubili u cekanju.

I hvala za ove savete, sad otpirlike idem i svakog ko je bio u Parizu pitam sta treba obavezno videti

sigpic

with experience.

Comment

Last edited by tuta bugarin; 21-01-19, 20:36.

Comment

• Pu... b'm ti naću više da gledam
                                Malo, malo pa gubi neko za koga navijam

Šta se ovde dešava?
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X