This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=AcaGrobar link=topic=1649.msg238190#msg238190 date=1296251463]
    [quote author=AK47 link=topic=1649.msg238188#msg238188 date=1296251434]
    [quote author=-dacha- link=topic=1649.msg238184#msg238184 date=1296251376]
    Cw ti si u ovoj prici suvisan *(z$8 ,tuto,sredi tamo kod nje ,znas vec sta $#^%RT
    [/quote]
    Decko,mlad si ti jos,ohladi se,pusti starije &+I}\
    [/quote]Jos uvek je pokemon! *T_*@SR
    [/quote]

Hhaahhaaa a ti si onaj klinac sto skuplja pokemone *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Jel neko ima acount na mens tennis forumu? Treba mi preporuka za prijavu. %QWT&W

Comment

Imam ja, sta treba uradim?
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Imam i ja,reci sta i kako $#^%RT
          sigpic

Comment

Sta ce ti preporuka?
            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Ja nameravam da se regujem tamo! $#^%RT

Samo,nece da mi otvori sajt veceras...radi li vama?
              Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Meni je otvorio bez problema %QWT&W

sta cete tamo, sve ludak do ludaka $#^%RT $#^%RT

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Radi,ja sam cekao nedelju dana na aktivaciju inace @(*6sd$%
                  sigpic

Comment

I ja sam cekala nesto dugo na aktivaciju...

sigpic

with experience.

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg238316#msg238316 date=1296258091]
                      Meni je otvorio bez problema %QWT&W

sta cete tamo, sve ludak do ludaka $#^%RT $#^%RT
                      [/quote]Ma citam ja njih,znam o cemu pricas! *T_*@SR
                      Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Nista. nesto sam ja pomijesao, jer inace nece da mi prihvate registraciju.

Necu se ni registrovati, ponekad odem tamo, zbog rezultata Challengera. $#^%RT

Comment

Ja najviseo dem zbog one teme funny photos $#^%RT
                          i jos poneke korisne informacije da pokupim, inace ozbiljno shvatati one ludake tamo, to bi bilo stvarno pogubno $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

Sto bi isao tamo pored Scoreboard-a koji ne radi $#^%RT
                            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

sigpic

Comment

@FC Nadal, vidim da si ti postovi dosta pismeniji nego ranije.
                                "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Working...
                                X